Otvoren savremeni tehnološki NCR kampus: "Sačuvali smo 5.000 ljudi da ostanu u Srbiji"
NCR kampus će se nalaziti u bloku 42, na Novom Beogradu
U bloku 42 na Novom Beogradu otvoren je novi, savremeni tehnološki kampus kompanije NCR, u kojem će raditi više od 5.000 ljudi. Ukupna vrednost investicije je veća od 100 miliona dolara.
U kompaniji već radi 4.200 ljudi, još 200 njih po ugovoru, dok je u planu zapošljavanje još 600 ljudi.
Kampus su danas obišli predsednik Aleksandar Vučić, premijerka Ana Brnabić i ambasador SAD u Beogadu Entoni Godfri.
Čelnici kompanije upoznali su goste sa načinom rada kompanije, a Vučić je konstatovao da je zahvaljujući firmama kakva je NCR Srbija uspela da sačuva mlade u Srbiji.
"Zahvaljujući ovome smo sačuvali ljude da ostanu u Srbiji. Svi koji znaju, koji bi mogli nešto oko IT da urade, otišli bi na zapad", rekao je Vučić.
Ambasador SAD je uzvratio da to pokazuje da je Srbija dobro za investicije.
U kompaniji je, prema rečima Marije Živanović Smit, jedne od rukovodilaca kompanije, 85 odsto zaposlenih čine "milenijalci", a to znači mladi od 25 do 40 godina.
Premijerka Brnabić konstatovala je da zgrada u Beogradu, izgleda mnogo lepše čak i od one u Atlanti.
Zgrada od sedam spratova prostire se na 30.000 kvadrata, a vrednost investicije je 100 miliona dolara. NCR je vodeća globalna tehnološka kompanija u domenu razvoja softverskih rešenja i različitih tipova usluga za klijente iz sektora finansija, maloprodaje i ugostiteljstva.
To je svetski tehnološki lider u pružanju visokokvalitetne i stručne podrške kompanijama raznih delatnosti, među kojima su firme iz oblasti finansija, turizma, ugostiteljstva, telekomunikacija, zabave, igara na sreću, javnog sektora i telekomunikacija.
Sa svojim softverom, hardverom i lepezom usluga, NCR omogućava skoro 550 miliona transakcija dnevno, u vidu maloprodaje, finansija, putovanja, ugostiteljstva i telekomunikacije.
Direktor NCR u Srbiji za Telegraf Biznis govorio je o novom kampusu u intervju.
- U vreme pandemije u nekim segmentima poslovanja došlo je do promena čitavih biznis modela, što NCR-u koji ima tradiciju dugu više od 135 godina nije strano. Mi smo, tokom svih godina postojanja neprekidno pratili promene u društvu i prošli kroz veliki broj transformacija, tako da je u našu kompaniju utkana osnovna ideja o promenama i stalnom napretku, kao i o kontinuiranom usavršavanju. Nove navike u poslovanju se neće izgubiti završetkom pandemije. Digitalne platforme donele su izuzetna iskustva korisnicima i kompanije će sada imati još jasniji fokus na digitalnoj transformaciji, odnosno digitalizaciji - rekao je između ostalog za Telegraf Biznis Stefan Lazarević, generalni direktor kompanije NCR Srbija i izvršni direktor spoljnih poslova NCR korporacije za Evropu, Bliski istok i Afriku.
Uskoro opširnije...
(Telegraf Biznis)