Uvek je vreme za humanost i solidarnost

9. oktobra je Nacionalni dan davanja

Foto: Shutterstock

Da li ste znali da se u Srbiji, prema procenama, dnevno baci 2 miliona kilograma hrane, dok 7 odsto stanovništva živi u apsolutnom siromaštvu?

Kao društveno odgovorna kompanija, kompanija Bambi je podržala kampanju "Spasimo hranu, spasimo humanost" koju sprovodi Koalcija za dobročinstvo, a predovdi Fondacija Ana i Vlae Divac. Cilj je da zajedničkim zalaganjem izgradimo bolju budućnost.

Jedan od načina na koji možete i vi da doprinesete je da pošljate SMS na broj 4540*, a sva prikupljena novčana sredstva će biti preusmerena na doniranje osnovnih životnih namirnica ugroženim građanima u najnerazvijenim delovima naše zemlje.

9. oktobra je Nacionalni dan davanja, a ovo je ujedno poziv da učestvujete i da pružimo pomić onima kojima je najpotrebnija.

Bacanje hrane postao je alarmantan, gorući problem u svetu, posebno imajući u vidu koliko stanovništva gladuje, a koliko se namirnica baci u razvijenim zemljama, odnosno tamo gde su građani snabdeveni.

Nedavno smo pisali o tome da građani Srbije dnevno bace čak 2 miliona kilograma hrane, te da je u našoj zemlji 7% ljudi na ivici apsolutnog siromaštva.

Promena potrošačkih navika je još jedan faktor koji doprinosi povećanoj potražnji, a ljudi u azijskom regionu, navodi se, sve više se okreću zdravoj hrani. Takođe, više žele da kupuju hranu putem interneta.

(Telegraf Biznis)