Nameštaj od drveta do karipskih ostrva: Sve veći izvoz naših proizvoda
Tržište nameštaja, prema podacima Privredne komore Srbije, beleži konstantan rast u izvozu proizvoda od drveta
I u izmenjenim uslovima u kojima mnoge kompanije još uvek pronalaze rešenja kako bi opstale, jedna grana privrede ostvaruje trend rasta i postaje sve konkurentnija i van granica naše zemlje.
Tržište nameštaja, prema podacima Privredne komore Srbije, beleži konstantan rast u izvozu proizvoda od drveta, osim nameštaja, ali i u plasiranju proizvoda van Srbije u kategoriji nameštaja od drveta.
„Izvoz nameštaja od drveta u prvih osam meseci iznosio je 214,2 miliona dolara i povećan je za 34,4 odsto u odnosu na isti period prethodne godine, dok je i u segmentu uvoza bio porast od 37 odsto i iznosio je 70,4 miliona dolara“, ističe se u podacima Privredne komore Srbije.
Da bi izvoz nameštaja bio što uspešniji i da bi se proširio na veći broj zemalja, potrebno je da kompanije pažljivo osmišljavaju asortiman i osluškuju različita tržišta. Industrija nameštaja prati svetske trendove, a razlike između zahteva tržišta koje su postojale do pre samo desetak godina, sada su mnogo manje, tako da domaće tržište bez većih problema prihvata asortiman prilagođen globalnom tržištu.
Kompanija koja u kontinuitetu proširuje svoje izvozne kapacitete i broj zemalja na kojima izvozi je Forma Ideale, koja dostavlja nameštaj na četiri kontinenta i u više od 80 zemalja Evrope, Azije, Afrike i Latinske Amerike, na nekoliko stotina prodajnih mesta širom sveta.
„Najizazovnije je bilo osvajanje tržišta Evropske Unije, kako zbog strogih standarda koje EU norme nameću, tako i zbog izuzetno jake konkurencije. Ipak, svaka zemlja ima svoje specifičnosti, jedno tržište više od udaljenosti određuje nivo konkurencije, kao i navike i preferencije potrošača “, ističu u kompaniji.
Put njihovog nameštaja, na primer, vodi čak i do karipskih ostrva.
(Telegraf Biznis)