Direct medija obeležava jubilej: Dvadeset godina gradimo tržište advertajzinga
Najveći uspeh je u trajanju, a DIRECT MEDIA United Solutions ove godine obeležava 20 godina uspešnog trajanja, pod sloganom "XX Years of knowing DIRECTion"
Na putu dugom dve decenije, veliki broj klijenata je od prvih dana, pa do dan danas uz agenciju.
-Za sve ove godine smo imali puno izazova i iskušenja, kalili smo se, ali smo iz svega izlazili jači. Istovremeno smo gradili ovo tržište, pratili trendove i bili ispred vremena. Najveći razlog zbog kojeg postojimo je trud i rad, snažan i veliki tim koji je stalno ulagao u svoje znanje- izjavila je Marija Matić, Strategy & Clients Director u Direct Mediji.
Digitalno okruženje na dnevnom nivou menja svet advertajzinga, što marketinške agencije stavlja pred izazove kako oglasna poruka da stigne do potrošača i bude primećena. Medjutim, iskustvo i znanje agencija u tehnologijama i ljudima biće onaj faktor koji pravi razliku.
-U svetu danas postoji preko 25 milijardi povezanih uređaja što značajno otežava put od oglašivača do potrošača. Mi taj problem rešavamo kombinacijom umetnosti, nauke i tehnologije. Dve od pet najvećih tehnoloških kompanija na svetu je nastalo od prihoda koji ostvaruje industrija oglašavanja, a mi smo uložili veliki napor i od nedavno je vrlo slična tehnologija dostupna lokalnom tržištu, lokalnim medjima i oglašivačima. Nastavljamo da ulažemo u znanje, tehnologije i ljude- izjavio je Vladimir Aranđelović, Digital Director u Direct Mediji.
Digital sektor Direct Medije spada u najveće na tržištu. Nakon što je osnovala sektor za istraživanja, a onda i kreativni sektor, Direct Medija u svojim redovima ima i stručnjake za obradu podataka.
2001. godine kada je nastala, Direct Medija je bila prva ozbiljna medijska agencija u Srbiji i kao takva, pionir u trasiranju medijske oglašivačke industrije u regionu. Danas, kao deo United Medija grupe, posluje u 8 zemalja regiona i sa 250 zaposlenih u kancelarijama i afilijacijama, pruža sve marketinške usluge na jednom mestu.
(Telegraf.rs/PR)