"Ostani zdrav i fit, kao i Ronaldo": Da li SZO novom kampanjom sabotira čuveni brend pića?
Zaključno s ovim januarom, tržišna vrednost američkog diva je 265 milijardi dolara, što Koka-Kolu čini 32. najvrednijom svetskom kompanijom
Sredinom prošle godine ceo svet je brujao o potezu slavnog sportiste, Kristijana Ronalda, na jednoj konferenciji za medije.
Fudbaler je, naime, iznenadio sve prisutne kada je pomerio dve flašice Koka-Kole koje su stajale na stolu, i zamenio ih vodom. Ubrzo nakon toga deonice popularne kompanije su naglo pale, s gubitkom od čak četiri milijarde dolara.
Tada smo postavili, donekle, retoričko pitanje (jer niko nije mogao da zna) - Da li taj potez može da uništi jedan brend? Koka-Kola je, svakako, i dalje tu, sa 136 godina postojanja.
Prema statistici, zaključno s ovim januarom, tržišna vrednost američkog diva je 265 milijardi dolara, što Koka-Kolu čini 32. najvrednijom svetskom kompanijom. U međuvremenu, vrednost joj jeste porasla, budući da je u 2021. iznosila oko 251 milijardu dolara, a 2020. - oko 235 mlrd dolara.
- Zanimljiv je potez i nije uobičajen, Ronaldo je sam globalno prepoznat brend i ima uticaj, naročito pred mlađom populacijom. Bio bi prekršaj da je uradio namerno. Pojedinačno, takvi slučajevi generalno ne mogu da naštete brendu - rekao je letos za Telegraf Biznis Ivan Bildi,marketinški stručnjak.
Ipak, i Svetska zdravstvena organizacija (SZO) ima uticaj, i nastavlja da ga širi i na ovaj način - pominjući upravo Ronalda u svojoj novoj kampanju koja je usmerena na eliminaciju/smanjenje šećera i štetnih napitaka - zarad fit linije i zdravlja.
"Ostani zdrav i fit kao i Ronaldo, uz redukovanje unosa šećera i ograničenje unosa slatkiša i slatkastih pića", piše u okviru novog posta na Tviteru, a vi procenite kako vam deluje priložena ilustracija i da li vas skica podseća na popularno piće.
Post, inače, do sada beleži oko 1.300 lajkova.
(Telegraf Biznis)