Maxi - omiljena prodavnica kupaca u Srbiji

Poverenje gradi duže od 20 godina

Foto: Promo/Delhaize Serbia - Maxi

Kontinuirano unapređenje usluge i asortimana po merilima modernog kupca i poverenje koje Maxi supermarket gradi duže od 20 godina, prepoznali su i potrošači u Srbiji, odabravši ovu prodavnicu kao svoje omiljeno mesto kupovine. Na osnovu njihovih glasova, u okviru kampanje “Najbolje u Srbiji”, brendu Maxi dodeljeno je priznanje “Miljenik potrošača“ u kategoriji „trgovina“.

- Veliko je zadovoljstvo osvojiti priznanje za omiljenu prodavnicu, pogotovo kada ono dolazi direktno od kupaca. Ovu nagradu doživljavamo kao potvrdu da su očekivanja potrošača ispunjena, ali i kao odgovornost da nastavimo da ulažemo u svaki segment poslovanja koji će iskustvo kupovine podići na još viši nivo.

Ovo je priznanje i za sve naše predane kolege koje svakog dana u prodavnicama uslužuju potrošače i svojim komšijskim pristupom čine da usluga, zajedno sa kvalitetnim asortimanom, bude obeležje Maxi supermarketa - kaže Milica Popović, menadžer korporativnih komunikacija kompanije Delez Srbija.

Foto: Promo/Delhaize Serbia - Maxi

Prvi Maxi supermarket otvoren je 12. decembra 2000. godine, a danas modernu mrežu ovih maloprodajnih radnji čini 274 supermarketa u 56 gradova širom Srbije.

Prateći trendove i osluškujući potrebe savremenog potrošača, kompanija Delez Srbija kontinuirano uvodi inovacije u asortimanu i usluzi, podižući standard iskustva kupovine.

Tako, zahvaljujući digitalnom programu lojalnosti „Moj Maxi“, kupci danas mogu uživati u potpuno novom iskustvu personalizovane nabavke, uz aplikaciju koja donosi brojne pogodnosti i popuste koji odgovaraju njihovim navikama.

Foto: Promo/Delhaize Serbia - Maxi

Priznanje „Miljenik potrošača” dodeljuje se isključivo na osnovu glasova potrošača u organizaciji udruženja “Moja Srbija” i uz podršku Grada Beograda. U konkurenciji za nagradu našlo se 1.500 brendova u 30 kategorija.

Nominovani su najpoznatiji brendovi koji se mogu naći na tržištu Srbije, bez obzira na njihovo poreklo ili poreklo kompanije u čijem vlasništvu se nalaze. Akcija „Miljenik potrošača” organizovana je u sklopu kampanje „Najbolje u Srbiji”, u okviru koje se odvijaju i akcije „Moj izbor” i „Dobročinitelj”.

(Telegraf.rs)