Švedski gigant uvodi radikalnu promenu: Šoping kakav znamo polako bledi
Kompanija će novac ulagati u sve svetske regije, iako će otprilike trećina biti određena za londonsko tržište
Sećate se perioda boravka u karantinu, kada je mnogo ljudi odlučili da unese "radikalne" promene u svoj dom? To se švedskoj kompaniji i te kako isplatilo.
IKEA je tokom pandemije zabeležila najveću potražnju za nameštajem - otkako je osnovana, jer su ljudi više vremena provodili kod kuće i ulagali u renoviranje/preuređenje.
Grupa Ingka, koja stoji iza ovog lanca prodavnica, objavila je da će do kraja godine uložiti tri milijarde evra u nove i postojeće objekte, koji bi trebalo da preuzmu ulogu distributivnih centara za e-trgovinu.
- Kompanija će novac ulagati u sve svetske regije, iako će otprilike trećina biti određena za londonsko tržište, tj. za nove, probne formate prodavnica, kao i za logističke sisteme - kaže Tolga Oncu, menadžer maloprodaje u Ingka Grupi.
Dodaje da će većina biti namenjena postojećim IKEA radnjama, budući da je cilj kompanije - transformacija, odnosno prenamena prostora. Drugim rečima, ova grupa se, kao i mnoge, u poslednje vreme prilagodila rastu internet prodaje - razvojem manjih objekata, izmenjenom veb stranicom i uvođenjem nove aplikacije i digitalnih usluga.
Jedna od usluga je alat za planiranje na daljinu.
Dostava onlajn narudžbina iz skladišta obližnjih prodavnicama na gradskim periferijama treba da skrati rok dostave i snizi njenu cenu, uz nižu CO2 emisiju, u poređenju sa dostavom iz logističkih centara, dodao je čelnik Ingka grupe.
(Telegraf Biznis)