Poznati lanac burgera ulaže 400 miliona dolara da bi mogao bolje da prodaje

Očekuje se da će ove investicije imati prosečan godišnji uticaj od otprilike 10 do 12 centi na zaradu po akciji

Foto: Shutterstock

Američki lanac brze hrane Burger King objavio je detalje svog investicionog plana od 400 milionara dolara koji ima za cilj ubrzanje rasta prodaja i povećanje profitabilnosti franšize.

Dvogodišnji plan "Reclaim the Flame" osvežiće brend kompanije kroz povećanje ulaganja u oglašavanje, modernizaciju restorana i u saradnji sa svojim franšizama.

"Neumorno težimo boljem iskustvu za naše korisnike", izjavio je Tom Kurtis, predsednik Burger King-a u Severnoj Americi.

"Ovo je pokretačka snaga iza svih inicijativa koje sprovodimo u saradnji sa franšizama. Naš plan je fokusiran na nekoliko važnih prioriteta: operativnu izvrsnost, osvežen imidž i unapređen marketing. Sve to kada se spoji, pruža vrhunsko iskustvo za naše goste", dodaje Kurtis.

Otprilike oko 120 miliona dolara će otići u reklamni fond kompanije, što je godišnji porast od otprilike 30 odsto. Dodatnih 30 miliona dolara će otići na poboljšanje integracije Burger King aplikacija, što predstavlja skoro 900 miliona dolara godišnje prodaje kompanije u Sjedinjenim Državama.

Preostalih 250 miliona dolara biće iskorišćeno za modernizaciju tehnologija restorana, kuhinjske opreme i poboljšanja zgrada (50 miliona dolara) i projekata remodeliranja (200 miliona dolara).

"Naša investicija od 400 miliona dolara u Burger King američki sistem predstavlja značajno ulaganje kapitala u važne investicije u marketing i imidž koje imaju za cilj ubrzanje rasta naše prodaje i modernizaciju našeg kultnog brenda širom SAD", rekao je Met Dunnigan, glavni finansijski direktor iz Restaurant Brands International dodajući:

"Očekuje se da će ove investicije imati prosečan godišnji uticaj od otprilike 10 do 12 centi na zaradu po akciji tokom 2023. i 2024. godine".

Video: Burger na laboratorijski način: Nema više ubijanja krava, meso u tanjiru direktno iz epruvete

(Telegraf Biznis)