Noć veštica vide kao svetlo na kraju tunela: "Važan impuls za privredu"
Ukupno će za Noć veštica biti potrošeno 55 miliona evra ove godine
Više od polovine mladih Austrijanaca namerava da i ove godine proslavi Noć veštica, što donosi privredi dodatne prihode.
Prema istraživanju Privredne komore Austrije, najomiljeniji proizvodi za Noć veštica su slatkiši, a slede bundeve i artikli za dekoraciju.
Mladi u Austriji rado kupuju i "strašne" kostime. Naime, čak 70 odsto Austrijanaca starosti između 15 i 29 godina spremno je da otvori novčanike za Noć veštica, koja je poreklom iz Irske, ali je popularizovana u celom svetu, a najviše u SAD.
Ukupno će za Noć veštica biti potrošeno 55 miliona evra ove godine.
- Za trgovce je ovo važan impuls u vreme kada je hitno potreban. Noć veštica je malo svetlo u veoma lošoj jesenjoj atmosferi u trgovini - rekao je predsednik sektora trgovine pri Privrednoj komori, Rajner Trefelik.
(Telegraf Biznis)