Noć veštica vide kao svetlo na kraju tunela: "Važan impuls za privredu"

Ukupno će za Noć veštica biti potrošeno 55 miliona evra ove godine

Foto: shutterstock.com

Više od polovine mladih Austrijanaca namerava da i ove godine proslavi Noć veštica, što donosi privredi dodatne prihode.

Prema istraživanju Privredne komore Austrije, najomiljeniji proizvodi za Noć veštica su slatkiši, a slede bundeve i artikli za dekoraciju.

Mladi u Austriji rado kupuju i "strašne" kostime. Naime, čak 70 odsto Austrijanaca starosti između 15 i 29 godina spremno je da otvori novčanike za Noć veštica, koja je poreklom iz Irske, ali je popularizovana u celom svetu, a najviše u SAD.

Ukupno će za Noć veštica biti potrošeno 55 miliona evra ove godine.

- Za trgovce je ovo važan impuls u vreme kada je hitno potreban. Noć veštica je malo svetlo u veoma lošoj jesenjoj atmosferi u trgovini - rekao je predsednik sektora trgovine pri Privrednoj komori, Rajner Trefelik.

Video: Jedna žena na godišnjem nivou izdvoji do 2.000 evra za higijenske proizvode za menstrualni ciklus

(Telegraf Biznis)