Najgora noćna mora: Restoran navodno odbio da isplati radnika, on im se osvetio putem mreža koje im je vodio

O navodnom otkazu javnost je obavestio putem objave na zvaničnom profilu restorana

Foto: Shutterstock

Restoran suši hrane u jednom tržnom centru našao se na lošem glasu jer navodno nije platio svog bivšeg zaposlenog dva meseca.

Najgora noćna mora za svakog radnika, rezultirala je lošim marketingom po restoran. Evo i zašto.

Naime, iako je mladić naglasio da je radio kao "marketer", pretpostavlja se i da im je vodio mreže, s obzirom da je javnost o navodnom otkazu 0bavestio putem objave na zvaničnom profilu restorana.

"Nisam plaćen za sovj rad. Radio sam kao marketer i nisam bio plaćen. Prošla su dva meseca i nije mi data plata", stoji u objavi koja je vrlo brzo zaradila "sviđanja", više nego što restoran ima "pratilaca", verovatno usled otkrivanja navodne prakse poslovanja.

I dok je više onih koji su podržali bivšeg zaposlenog, našao se i komentar jednog drugog biznisa koji glasi: "plata x2 za ovakav marketing, najviše ljudi je sada došlo na stranicu".

 

Šta je prava istina ostaje da se vidi, a šta vi mislite da je u pitanju - dobar marketing ili loša praksa poslovanja?

Video: Kruna Gavović: Zaposleni treba da ima tretman kao klijent, a to je - najbolji

(Telegraf Biznis)