Ne postoji loša reklama: Kako su Reno i Kasio preokrenuli Šakirinu pesmu i briljirali

U pesmi popularne pop kolumbijske pevačice, našli su se i sledeći stihovi: "Menjao si Ferrari za Twingo... menjao si Rolex za Casio"

Printskrin: youtube/shakira, Foto: Pixabay

Izgleda da nije samo Šakira "zaradila" na svojoj osvetničkoj pesmi “BZRP Music Sessions #53", posvećenoj svom bivšem suprugu, španskom fudbaleru Pikeu

Naime, u pesmi popularne pop kolumbijske pevačice, našli su se i sledeći stihovi: "Menjao si Ferrari za Twingo... menjao si R0lex za Casio".

Očigledno je pevačica aludirala na to da ju je fudbaler, nakon 11 godina zabavljanja, "zamenio" njenom lošijom verzijom.

Kako piše sajt exchange4media u svetu brendova, međutim, ne postoji nešto poput "lošeg publiciteta". Pa su tako i Casio i Renault povukli par marketinških poteza.

Naime marka ručnih satova Casio napisala je u svom statusu na Instagramu "Nos encanta que esto nos salpique", što u prevodu na srpski znači  "volimo da nas ovo poprska".

Inače i u samoj Šakirinoj pesmi pojavljuje se reč "salpique", koja bi navodno trebalo da se odnosi na prezime njenog bivšeg supruga.

Jasno je da je kompanija stala na stranu Pikea, s obzirom da je podelila i fotografiju sata sa tužnim smajlijem uz komentar “We are Piqued”, što u prevodu znači da su "uvređeni".

Još jedan znak da su "tim Pike" je i video snimak fudbalera, u kojem navodi da je Casio njemu i članovima njegovog turnira King's League, poklonila satove. Ujedno i naglašavajući potencijalnu saradnju dve strane.

Ipak, Renault je odlučio da podrži Šakiru, uz reči: "kad god i gde god", implicirajući na njenu poznatu pesmu "Whenever, wherever".

Francuski proizvođač automobila takođe je odgvorio i na stihove iz Šakirine pesme: "Vučica poput mene nije za momke poput tebe", postavljajući fotografiju Twinga na svoj Tviter uz komentar: "Za momke i devojke kao što si ti. Pojačaj zvuk".

Kako reaguju drugi brendovi?

Slično se dogodilo i prošle nedelje sa kozmetičkim brendom Elizabeth Arden. Naime, nakon što je princ Hari u svojoj autobiografiji "Spare" pomenuo da mu je njihova krema sa hijaluronskom kiselinom pomogla sa promrzilanama, proizvod je planetarno nestao sa polica.

Istu kremu podelio je i sam brend na svojoj Tviter stranici.

Video: Miloš Petrović: 3 lekcije koje bih voleo da sam znao pre nego što sam postao preduzetnik

(Telegraf Biznis)