Kompanija koja meri sreću radnika kupila srpsku agenciju Shopycode

Multinacionalna kompanija preuzela srpsku programersku kompaniju specijalizovanu za e-commerce

Foto: Ustupljene fotografije/Stethoscope

Degordian, multinacionalna digital-first agencija, preuzela je Shopycode, srpsku programersku kompaniju specijalizovanu za e-commerce.

Shopycode je počeo s radom 2020. i u samo nekoliko godina postao je jedan od lidera u e-commerce developmentu s portfoliom klijenata iz celog sveta teprojektima koji variraju od jednostavnijih webshopova do kompleksnih višegodišnjih implementacija.

Degordian ima dugogodišnje iskustvo u izradi različitih digitalnih rešenja: aplikacija, web stranica i alata, uvezanih s UX i UI rešenjima te progresivnim dizajnom.

Kompanija poseduje i alat koji meri sreću radnika i daje sugestije kako da ih zadržite u kompaniji reagovanjem na vreme.

"Jako veliki broj kompanija ima ozbiljnih problema s privlačenjem ljudi, kao i sa zadržavanjem. Kompanije su potpuno nespremne te trpe veliku štetu", rekao je ranije za Telegraf Biznis Daniel Ackermann, CEO kompanije Degordian.

On je bio i gost u našem podcastu, a video možete pogledatati na kraju teksta.

Video: Daniel Akerman meri sreću i zadovoljstvo radnika: Ovako će izgledati Balkan u narednih 5 godina

(V.B.)