Proizvođač piva preterao sa šalom? Uporedio piće konkurentnog brenda sa vodom
Ovo nije prvi put da se Molson Coors i Anheuser-Bush, koji su najprodavaniji proizvođači piva u Americi, sukobljavaju
Proizvođači piva pokušavaju da osmisle šaljive reklame, ali regulatorna grupa zaključila je da je Molson Coors otišao isuviše daleko sa nedavnom, u kojoj poredi rivalsko svetlo pivo sa vodom piše CNN.
U spotu koji traje 15 sekundi, biciklista uzima pauzu od vožnje uzbrdo, otvara konzervu piva i poliva se njime. Iako nijedno specifično pivo nije spomenuto, konzerva je slične plave boje kao i pakovanje piva "Bud Light".
Regulatorna grupa rekla je da reklamu trebalo opozvati jer Molson Coors "nije dostavio dokaze koji podržavaju tvrdnju da bilo koje svetlo pivo ima ukus vode".
Proizvođač "Bud Light-a", Anheuser- Busch, pozdravio je ovu odluku.
- Proizvođači piva bi trebalo da rade zajedno na jačanju kategorije piva umesto da pribegavaju obmanjujućim napadima koji omalovažavaju proizvode u kojima uživaju milioni ljudi koji piju pivo - rekao je portparol kompanije.
Molson Coor se žalio, govoreći da "se žestoko ne slaže sa odlukom regulatorne grupe jer veruju da bi svetlo pivo trebalo da ima ukus piva, a ne vode, i imaju pravo da dele to uverenje.
Odluke regulatora nisu zakonski obavezujuće, međutim većina oglašivača je poštuje. Ako se oglašivač ne pridržava, oglasi se upućuju Federalnoj komisiji za trgovinu na dalju proveru.
Ovo nije prvi put da se Molson Coors i Anheuser-Bush, koji su najprodavaniji proizvođači piva u Americi, sukobljavaju.
Molson je tužio Anheuer 2019. godine zbog reklama na Super Bowl-u, u kojoj su optužili da su njihova piva Miller Lite i Coors Light zaslađeni pirinčem, a ne kukuruznim sirupom.
Slučaj je odbačen.
(Telegraf Biznis)