Beograđanka pazarila nameštaj za 3.400 evra, stigao joj vidno oštećen: Evo šta kaže salon o spornoj kupovini

Vreme čitanja: oko 1 min.

Novi Zakon o zaštiti potrošača usvojen je krajem 2021. godine

Na društvenoj mreži TikTok pojavio se snimak Beograđanke koja je izrazila svoje nezadovoljstvo nakon obavljene kupovine u jednom salonu nameštaja na Banovom brdu. Kako je navela, nameštaj su platili unapred u iznosu od 401.936 dinara, a stigao im je oštećen.

- Isporuka je kasnila, stvari dođu evidentno oštećene i pola stvari bude u bojama koje vi niste tražili. Od četiri stolice, sve četiri su oštećene, sto pukao, garnitura zamenjena boja jastuka i naravno unutra dve rupe. Nemam komentara, i da sam nešto platila 40 dinara, ja sam kupac i ja sam za to izdvojila novac, ja sam vama verovala, očekujem da dobijem ono što sam tražila. Nemam reči, zaista sam veoma razočarana - istakla je žena.

Telegraf Biznis kontaktirao je i sporni salon nameštaja, koji je istakao da su odmah reagovali na primedbu kupca i da će pre zakonskog roka rešiti problem.

- Greška je nastala kod kooperanata fabrike iz Šapca, odreagovali smo momentalno, vratićemo nameštaj u fabriku i problem će biti rešen pre zakonskog roka. Nismo prekršili nikakve zakonske okvire. Takođe, kupcu smo odobrili popust zbog nastale sporne situacije - rekao je jedan od vlasnika salona nameštaja Suad Numanović.

Novi Zakon o zaštiti potrošača usvojen je krajem 2021. godine i doneo je tri ključne izmene.

Video: Telegraf anketa: Da li biste podigli kredit za opremanje stana!

(Telegraf Biznis)