Poznati francuski jogurt menja naziv za rusko tržište: Activia postaje "Take it easy"
Nazivi se menjaju kako bi brend postao primamljiviji lokalnom tržištu
Francuski prehrambeni brend Danone krenuće stopama ostalih zapadnih kompanija, a njihovi proizvodi verovatno će biti preimenovani za rusko tržište.
Pridružujući se sve dužoj listi globalnih kompanija koje uz visok ceh napuštaju Rusiju zbog "specijalne vojne operaacije" u Ukrajini, Danone je u oktobru najavio da će prodati oko 90 posto svog poslovanja u toj zemlji.
Tada je rečeno da će u ovoj zemlji nastaviti da proizvodi esencijalne mlečne proizvode i proizvode za ishranu beba u Rusiji, ali da zbog situacije u Ukrajini prekida sva ulaganja u tu zemlju i da neće uzimati gotovinu, dividende ili profit od svog poslovanja tamo.
Ovaj proizvođač mlečnih proizvoda zato planira da rebrendira neke od svojih popularnih proizvoda za rusko tržište, pišu strani mediji.
Ako je verovati ovim pisanjima, prehrambeni div planira da preimenuje Activia jogurt tako da se kod Rusa zove "Samo polako" (Take it easy), a Actimel mleko bi se zvalo "Ukusno. Zdravo. Dogovoreno." (Delicious. Healthy. It’s a deal).
Kompanija je potvrdila planove da promeni nazive kao što su Activia, Alpro, Actimel i Danone kako bi brend postao primamljiviji lokalnom tržištu. Rebrendiranje bi trebalo da se dogodi u nadolazećim mesecima.
- Takođe, kompanija bi mogla da dozvoli da se u naziv brenda Activia doda ispsilon, pa da se piše ActivYa - kaže Aleksej Gruzdev, čelni čovek Streda konsaltinga.
U planovima je kompanije i eventualan prelazak na lokalni, Ruski, brend - Prostokvashino - koji je u njihovom vlasništvu. Novi proizvodi poput jogurta i dezerta već se nalaze u Ruskim marketima.
Do ovih promena je došlo nakon što je kompanija Danone u oktobru prošle godine objavila da prepušta kontrolu na svojim mlečnim proizvodima u Rusiji lokalnom menadžmentu. Do ovog koraka došlo je nakon egzodusa zapadnih zemalja sa ruskog tržišta.
(Telegraf Biznis)