Gigant podbacio s prodajom letnje odeće, omelo ih hladno vreme

Vreme čitanja: oko 1 min.

Kompletni rezultati za drugi kvartal će biti saopšteni 29. juna

Foto: Shutterstock

Švedska maloprodajna kompanija H&M (Hennes & Mauritz), koja se prevashodno bavi prodajom odeće, zabeležila je slabiji rast prodaje u drugom kvartalu zbog - kako navode - hladnog vremena.

Prodaja u drugom kvartalu, od 1. marta do 31. maja, u odnosu na isti period prošle godine porasla je za šest odsto, na 57,616 milijardi švedskih kruna, odnosno oko 4,95 milijardi evra, navodi se na sajtu ove kompanije.

Tržišta su, međutim, očekivala međugodišnji rast prodaje od sedam odsto, prenosi Rojters.

"Na prodaju u drugom kvartalu su uticali nepovoljni vremenski uslovi na nekoliko velikih tržišta H&M grupe", dodaje se u saopštenju švedske kompanije. Inače, njeno najveće tržište je Nemačka.

H&M je istrovremeno saopštio da je "zadovoljna prvim rezultatima junske prodaje". Kompletni rezultati za drugi kvartal će biti saopšteni 29. juna.

(Telegraf Biznis)