Da li je Barbi podbacila? Matel planira i filmove o svojim drugim brendovima, jer prodaja pada

Vreme čitanja: oko 1 min.

Neki od tih brendova su Barney, Hot Wheels i Polly Pocket

Foto: Mattel/Mega / The Mega Agency / Profimedia

Kompanija Mattel, proizvođač kultne lutke Barbi, unapređuje svoje planove za proširenje prodaje van domena "igračaka".

To se, naravno, dešava nakon hit filma o barbiki, pod imenom "Barbie" (2023), a u kojem glavne uloge tumače Margo Robi i Rajan Gosling.

Ali, ujedno se dešava i to da je firma sa sedištem u Kaliforniji objavila kako je njena prodaja pala za 12% u tri meseca, do kraja juna. Doduše, to je bilo pre nego što je ovaj svetski hit ugledao svetlost dana.

Mattelovi brendovi - uključujući Barney, Hot Wheels i Polly Pocket - takođe će se pojaviti u nadolazećim holivudskim filmovima, piše BBC, i dalje navodi reči jednog od izvršnih direktora kompanije kako "Barbi" govori o potencijalu filmova Mattel-a.

- Ovo je prekretnica za Mattel i prikaz kulturnog razvoja naše intelektualne svojine - naveo je Ynon Kriez.

Mattel, koji još uvek nije rekao da li će novac zaraditi direktno od filma "Barbi", takođe je izdao album sa zvučnim zapisima i ušao u više od 165 partnerstava vezanim za potrošačke proizvode za film.

Foto: Tanjug/AP

Neto prihod kompanije u tom periodu iznosio je 27 miliona dolara, što je nadmašilo očekivanja Volstrita, uprkos padu od skoro 60 odsto u poređenju sa istim periodom prošle godine.

Ipak, Mattel-ove akcije, koje su porasle za gotovo 16% u poslednjih mesec dana, pale su za 1,8% u produženom trgovanju u Njujorku nakon što je objavljena zarada.

(Telegraf Biznis)