Velika promena u kompaniji Džonson i Džonson: Bio je njihov zaštitni znak 135 godina
J&J je nedavno podeljen na dve kompanije
Kompanija Džonson i Džonson menja svoj prepoznatljivi logo nakon 135 godina upotrebe.
Izmena će se ticati stila na kojem je napisano ime kompanije, pa će tako umesto "kurzivom", ime brenda sada biti ispisano modernim fontom.
Crvena će, međutim, ostati ključna boja za kompaniju jer je to "savremena boja koja govori o sposobnosti da se hitno odgovori na zdravstvene izazove i odredi tempo", navodi se u zvaničnom saopštenju kompanije.
Takođe dodaju da će novi logo "isporučivati osećaj neočekivanosti i humanosti".
Iako je u pitanju velika promena, potrošači je verovatno neće ni primetiti, s obzirom da će se "kurziv logo" i dalje koristiti za potrošačke proizvode.
Naime, Džonson i Džonson je nedavno podeljen na dve kompanije, jednu fokusiranu na medicinske uređaje i lekove, a drugu na proizvode za zdravlje potrošača, koja radi pod brendom "Kenvue".
Inače, prethodni logo baziran je na svojeručnom potpisu suosnivača kompanije, Džejmsa Vuda Džonsona prenosi CNN.
Iako, menjanje logoa kompanije nije ništa novo u poslovnom svetu, ipak dolazi u momentu kada se brend součava sa presudom o štetnosti njegovog bebi pudera.
Naime, sud u Kaliforniji doneo je odluku po kojoj kompanija mora da plati skoro 17 miliona evra (16,8 miliona evra) pacijentu obolelom od raka koji tvrdi da je njegovu bolest prouzrokovao njihov bebi puder.
(Telegraf Biznis)