Zbog učestalih krađa, poznati brend drži parfeme "pod ključem": Koji proizvod je sledeći?
Naveli su da su parfemi najčešće na meti lopova
Sefora je odlučila da zaključa svoje parfeme, a ovaj "drastičan" potez po prvi put menja njihovu poslovnu strategiju "uzmi i idi do kase".
Naime, Sefora je pored testera uvek ostavljala nadohvat ruke upakovane originalne parfeme, koje ste mogli sami da uzmete i odnesete na kasu. Međutim, zbog učestalih krađa, Sefora je za CNN rekla da je uklonila sve mirise sa polica prodavnica i zamenila ih bočicama za testere mirisa.
Ako žele da kupe određeni miris, moraće da ga zatraže od osoblja prodavnice. Takođe, angažovaće više osoblja za zaustavljanje krađe.
Inače, trend zaključavanja proizvoda počeo je nakon što su cene proizvoda naglo porasle potpomognute krizom i inflacijom.
Tako, veliki broj lanaca zaključava paste za zube, dezodoranse, šampone, pa čak i donji veš.
(Telegraf Biznis)