Atlantic Grupa preuzima Strauss Adriatic, vlasnike srpskih brendova Doncafe i C kafa
Atlantic preuzima i moderan proizvodni pogon u industrijskoj zoni Šimanovci kraj Beograda i 220 zaposlenih
Atlantic Grupa sutra, 1. marta, zaključuje transakciju kojom preuzima kompaniju Strauss Adriatic, vlasnika srpskih brendova kafe Doncafe i C kafa, a koji se ovom akvizicijom pridružuju regionalnim liderima Grand kafi i Barcaffeu u širem portfoliju, navodi se u zvaničnom saopštenju.
Kako se dodaje, uz poznate brendove, Atlantic preuzima i moderan proizvodni pogon u industrijskoj zoni Šimanovci kraj Beograda i 220 zaposlenih. Transakciju je prethodno uslovno odobrila Komisija za zaštitu konkurencije u Republici Srbiji.
- Ova akvizicija potvrđuje strateško određenje Atlantic Grupe ka jačanju našeg osnovnog poslovanja, čiji je kafa veliki deo. Verujem da svi mi – kao privredni subjekti, menadžment obe kompanije, zaposleni i tržište i potrošači – možemo da budemo zadovoljni ishodom ove transakcije. Mi smo kao tržišni lider na čitavom prostoru našeg regiona uvek imali na umu svoju odgovornost za razvoj kategorije na području JI Evrope, i nastavljamo da radimo u istom smeru. Iznad svega, želim iskrenu dobrodošlicu Doncafeu, C kafi i koleginicama i kolegama koji ulaze u naš sistem, radujući se rastu i razvoju koji je pred nama - rekao je potpredsednik Atlantic Grupe za strateška područja Kafu i Slatko i slano Mate Štetić.
- Raduje nas što smo našli strateškog partnera koji će jednako posvećeno da razvija naš dosadašnji biznis u Srbiji, kako naše snažne brendove, tako i zaposlene i samu kategoriju kafe. Ponosni smo na rezultate koje smo do sada ostvarili i uvereni smo da će Atlantic Grupa nastaviti uspešno da razvija integrisano poslovanje sa kafom na tržištu Srbije - zaključio je generalni direktor Strauss Adriatica Siniša Daničić.
Grupa je najavila da namerava značajno da ulaže u razvoj poslovanja s kafom, kako u proizvodnju i razvoj tehnologije tako i brendova, njihovog proizvodnog portfolija i komunikacije, u maloprodajnom i u HoReCa segmentu.
"Razvoj ključnih proizvodnih kategorija (kafe, čokolade i slatkog i slanog snacka, delikatesnih namaza i bezalkoholnih pića), organski i akvizicijama snažnih brendova u tim kategorijama, temelj su strategije razvoja kompanije. Poslednja akvizicija važan je korak na putu realizacije strategije, kao i doprinos rastu kategorije kafe u Srbiji i regionu i jačanje konkurentnosti regionalne industrije kafe i lokalnih brendova", zaključuje se saopštenju.