Na Dane komunikacija dolazi jedan od vodećih kreativnih stratega

B. M.
Vreme čitanja: oko 3 min.

Ove godine organizatori su se potrudili da sastave program koji će ponuditi nova znanja, razmenu mišljenja i sjajne zabava tokom tri festivalska dana u hotelu Lone – a učesnicima neće biti lako izabrati favorite među predavačima, kojima se pridružuje i brend-strateg Brian Collins.

Foto: Matija Habljak/Pixsell

Business Week ga je opisao kao svetsko čudo dizajna – on je prvi grafički dizajner pozvan da govori na Svetskom ekonomskom forumu u Davosu i jedan od samo pet nosilaca titule američkog magistra dizajna, koji, povezujući kreativnost i biznis, stvara jedinstvena iskustva za brendove koje on strateški vodi ka njihovim poslovnim ciljevima. Na Dane komunikacija, festival tržišnog komuniciranja koji će se u Rovinju održati od 11. do 14. aprila stiže Brian Collins!

Poslovna filozofija ovog svetski poznatog stratega, koji je i pokretač prvog odeljenja za dizajn u Ogilvi, jednoj od najpoznatijih kreativnih agencija na svetu, naizgled je jednostavna: dizajn nije samo zanimljiva tipografija i lepi vizuali – reč je o razumevanju kompletnog identiteta i iskustva brenda.

Upravo su dizajn, vizija i budućnost brenda u višegodišnjem radu bili njegova pobednička formula, a svoje znanje je na kraju preneo u COLLINS, studio koji je Forbs izdvojio kao jednu od kompanija koje transformišu budućnost izgradnje brenda, dok je Ad Age ga je stavio na ne tako skromnu listu 50 kompanija koje bi kreativci ubili da bi radili. Laskavi naslovi sami po sebi ništa ne znače – ali zato Kolinsov životopis uključuje, između ostalih dostignuća, Avonov vizuelni identitet, Motorola-in globalni sistem dizajna i globalno rebrendiranje Spotifaja, koji je Design Week, Wired and Fast Company proglasio jednim od najistaknutijih rebrendova.

„Kada vas jedna od najvećih mreža kreativnih agencija na svetu (koju ste napustili, btw) unajmi da uradite rebrendiranje upravo za njih sa desetinama hiljada interno zaposlenih dizajnera i art direktora, sigurno imate šta da kažete vredno slušanja i pokazati nešto što vredi videti. Prošle godine sam iščekivao Alhemiji Roryja Sutherlanda, ove godine se radujem Alhemiji Briana Collinsa (i iracionalnosti Dena Arielya) – očekujem praznik za oči i uši!“ rekao je Damir Ciglar, član Dana komunikacija.

Usavršavajući svoja kreativna čula i povezujući ih sa briljantnim strategijama, Brian Collins živi u budućnosti, isprobava nove načine da je pretoči u dizajn, a zatim se sa njim vraća u sadašnjost. U COLLINS-u, pojašnjava, osmišljavaju transformativne budućnost za svoje klijente, a pokretač je tih transformacija – ni više ni manje nego prošlost. Kako dizajnom predvideti, a potom i izgraditi ranije neistražene predele? Upravo o tome će razgovarati sa učesnicima Dana komunikacija na predavanju Design Alchemy – The Art of Transformation and the Inevitable Future(s).

Podsetimo, već je najavljen niz predavača sa izuzetne festivalske postave – u Rovinju će se, uz Collinsa, učesnicima pridružiti i svetski poznati bihejvioralni ekonomista, psiholog i naučnik koji se bavi ljudskim ponašanjem, Dan Ariely, kreativni buntovnik iz Azije sa više od hiljadu priznanja za svoj rad Eugene Cheong; osnivač neke od prvih viralnih Facebook stranica i jedan od prvih koji je shvatio koliko društveni mreže mogu biti zaista uticajni – Alex Partridge; svetski poznati stručnjak koji povezuje digitalne inovacije sa neuronaukom Shivvy Jervis; prvi advokat specijalizovan za regulisanje i autorska prava video igara koji će nas povesti na putovanje kroz kontroverzni metaverz Micaela Mantegna, vodeći komunikator Google-ove AI Laba Deepmind, SpaceX i Facebooka Dex Hunter-Torricke – i niz drugih velikih imena u industriji koja će ponuditi neprocenjiva iskustva, zavidno znanje i vrhunske uvide.

Svi kreativci, marketari, digitalci, mediji i ostali komunikatori koji ove godine žele da budu u društvu domaćih i svetskih tržišnih lidera, informacije o učešću mogu pronaći na www.danikomunikacija.com.

(Telegraf.rs/PR)