Storytelling je jedna od najvažnijih veština današnjice – usavršićemo je na Danima komunikacija

B. M.
Vreme čitanja: oko 3 min.

Šta znači brendirati se kroz priču i kako svoju priču ispričati kvalitetno u vreme kada je internet zasićen „POV“ fenomenom? Odgovore će na Danima komunikacija, uz dašak neuobičajenog humora, daće vrhunski storytelleri!

Foto: Emica Elveđi/Pixsell

Priče se pričaju gotovo jednako dugo koliko postoji i čovek – a ništa ne prodaje bolje od kvalitetno prenesene emocije, što zna svaki komunikacijski stručnjak. U dinamičnoj eri društvenih mreža verodostojno ispričana priča postaje glavni as u rukavu, a upravo će zato učesnike Dana komunikacija, festivala tržišnog komuniciranja koji će se u Rovinju održati od 11. do 14. aprila, inspirirati dvoje sjajnih storytellera – Marnick Vandebroek i Jessica Gioglio!

„Dobar je rad nevidljiv – a tvoj je posao učiniti ga vidljivim. Stoga se zauzmi za ono u što veruješ i istakni se u životu i poslu“, poručuje Marnick Vandebroek – globalno nagrađivani govornik, autor i komunikacijski trener, ujedno slamka spasa za više od stotinu firmi, menadžera i stručnjaka širom sveta, od korporativnih divova do startupova, koje vešto pretvara u majstore komunikacije. Neki ga smatraju sertifikovanim čarobnjakom reči: kombinujući sa svojim znanjima i veštine NLP-a (neuro-lingvističkog programiranja), također je i dokazani stand-up komičar koji će, kada stane na pozornicu, očarati sve u prostoriji.

Svako može da nauči da se izražava na moćan način. To nije dar, to je izbor, a inspirisanje drugih i predstavljanje vlastitih ideja počinje s nama samima; našom pričom i načinom na koji je prenosimo. Vandebroek svojom mudrošću obasipa sve željne znanja, podstičući ih na delovanje, što je i misija njegove knjige Stand Up to Stand Out: Expressing Yourself in the Most Powerful Way. Stoga će u istoimenom dinamičnom predavanju na glavnoj pozornici Dana komunikacija pokazati kako u 10 minuta ili manje oblikovati briljantne priče vredne slušanja – uz, naravno, nezaobilaznu pomoć kvalitetnog humora.

Upravo oni koji slušaju imaju moć – zato cilj dobrog storytellinga i jest očarati ih – a koja je tajna uspeha kada je reč o odnosu brenda i njegovog korisnika? Jessica Gioglio tvrdi da je ključ u stvaranju emocionalnih poveznica, življenju u trenutku i inspirisanju autentičnih razgovora koji mogu pomeriti planine i – najvažnije – podstaći akciju. Marketiniški stručnjak specijalizovan za rast brendova, te autor bestselera The Laws of Brand Storytelling svoju priču kroji oblikujući identitete velikih brendova poput Dunkin’ Donutsa, TripAdvisora i Sprinklra – a smatra da storytelling, osim što osvaja kupce, garantuje i njihovu lojalnost.

TikTok, koji je proglasio unhinged storytelling vodećim trendom za 2024, podstiče marketinške stručnjake na pitanje – je li tradicionalni storytelling pao u zaborav i je li POV (point of view) njegova nova perspektiva? Šta u vreme društvenih mreža znači lojalnost korisnika i postoji li na prezasićenom tržištu prostor za rast? U predavanju Storytelling Unhinged — Flipping The Script on Brand Narratives Jessica Gioglio sa učesnicima Dana komunikacija će istražiti kako osloboditi storytelling njegovih tradicionalnih ograničenja, otkrivajući kako prihvatanje nekonvencionalnosti može pokrenuti neuporedivu kreativnost i angažman publike.

Podsetimo, već je najavljen niz predavača na tipično-netipičnim Danima komunikacija – učesnicima će se u Rovinju pridružiti i svetski poznati bihejvioralni ekonomista, psiholog i naučnik koji se bavi ljudskim ponašanjem Dan Ariely; kreativni buntovnik iz Azije s više od hiljadu priznanja za svoj rad Eugene Cheong; futurista i stručnjak svetskog glasa koja znanjem dekonstruiše stres i motivaciju Shivvy Jervis; vodeći komunikator Google-ovog AI Laba Deepmind, SpaceX-a i Facebooka Dex Hunter-Torricke; prvi advokat specijalizovan za regulacije i autorska prava video igara koja će nas povesti na putovanje kroz kontroverzni metaverz Micaela Mantegna; neuronaučnik svetskog glasa i predvodnik nove generacije marketinških lidera Moran Cerf powered by Hrvatski Telekom; osnivač viralnih Facebook stranica UNILAD i LADbible i jedan od prvih koji su shvatili koliko društvene mreže mogu da budu istinski uticajne Alex Partridge; brend-strateg svetske reputacije koji stvara jedinstvena iskustva brendova, predvodeći ih do njihovih poslovnih ciljeva Brian Collins – te niz drugih velikih svetskih imena industrije koja će ponuditi neprocenjiva iskustva, zavidna znanja i vrhunske uvide.

Svi kreativci, marketari, digitalci, mediji i drugi komunikatori koji se i ove godine žele naći u društvu domaćih i svetskih tržišnih lidera informacije o učešću mogu pronaći na www.danikomunikacija.com.

(Telegraf.rs/PR)