Čovek čašu iz Cinemarka odneo kući, pa je izmerio i odmah pokrenuo tužbu: "Obmanjuju kupce"
U tužbi se tvrdi da Cinemark-ovo lažno oglašavanje krši i državne i savezne zakone
Grupna tužbi, podneta ove nedelje federalnom sudu u Teksasu, tvrdi da čaše za piće od 24 unce, koje se prodaju u Cinemarku mogu da sadrže najviše 22 unce, namerno obmanjujući kupce. Glavni tužilac, Šejn Voldrop, naručio je pivo od 24 unce iz pozorišta Teksas Sinemark na Dan zaljubljenih ove godine i primetio da čaša od 24 unce nije izgledala dovoljno velika da primi 24 unce tečnosti. Valdrop je zatim odneo čašu kući i izmerio, otkrivši da ima samo 22 unce, prema tužbi.
- Ova tužba je još jedan primer da potrošači nesvesno preplaćuju za navodnu korist koju ne dobijaju. Dok se prodavcu dve unce mogu činiti nebitnim, suština je da kupac ne dobija ono što je obećao prodavac - rekao je Jarrett Elzei, jedan od Valdropovih advokata u izjavi za CNN.
U tužbi se tvrdi da Cinemark-ovo lažno oglašavanje krši i državne i savezne zakone.
Manje šolje, veće novčanice
Koncesije su glavni deo poslovanja bioskopa. U poslednjem objavljenom kvartalu Cinemark-a, prihod od koncesija popeo se na 243 miliona dolara, dok je prihod od ulaznica iznosio 322,2 miliona dolara.
Čini se da su rastuće cene povećale taj prihod: Cinemark je izvestio da je prihod od koncesija za 2023. premašio prihod u 2019. za 3%, iako je posećenost filmova bila 25% manja.
Valdropova tužba tvrdi da je deo tog prihoda došao od ometanja kupaca. Piće od 20 unci u pozorištu Plano, Teksas, Cinemark koje je Valdrop posetio košta 7,80 dolara pre oporezivanja, dok piće od 24 unce košta samo 1 dolar više, po 8,80 dolara.
U vremenima visoke inflacije, neke kompanije smanjuju veličinu svojih proizvoda radi smanjenja troškova umesto povećanja cena. Praksa, poznata kao "smanjivanje", nedavno je bila u centru pažnje pošto su se neki brendovi upakovane hrane suočili sa optužbama da se tiho bave ovom praksom.
- Brajan Mena sa CNN-a doprineo je izveštavanju.
(Telegraf Biznis)