Legendarni brend Champion prodat za vrtoglavu cifru: "Krivac" su trendovi koje mladi slepo prate
Champion je pokrenut 1919. godine i poslednjih godina je privukao interesovanje milenijalaca i generacije Z, ali to nije bilo dovoljno
"Champion", brend sportske odeće star više od jednog veka, ima novog vlasnika. Kako se navodi, Hanes je bio pod pritiskom investitora aktivista da smanji troškove, ali na kraju je objavljeno da će se Champion prodati, i to za 1,5 milijardi dolara.
Kompanija koja će kupiti poznatu marku je "Authentic", i oni poseduju brendove kao što su Reebok, Forever 21 i Quiksilver.
Champion je pokrenut 1919. godine i poslednjih godina je privukao interesovanje milenijalaca i generacije Z, zahvaljujuću talasu nostalgije za retro sportskim brendovima. Ipak prodaja šampiona je pala za 30% u Sjedinjenim Državama prošle godine. Hanes je okrivio "izazovnu dinamiku tržišta odeće za aktivnu odeću" za šampionov pad i višak zaliha koji su štetili njegovom profitu, prenosi CNN.
Mnogi potrošači su prestali da nose diskretnu odeću, što je trend koji je povredio šampionske rivale kao što su Nike i Under Armour.
Champion je pravio ekskluzivnu liniju C-9 Champion za Target oko 15 godina, ali je ugovor istekao početkom 2020. godine pošto se Target više fokusirao na sopstvene brendove privatne robne marke. Kompanija je tada počela da prodaje liniju C-9 na Amazonu.
(Telegraf Biznis)