Turisti pronašli trik kako bi manje plaćali smeštaj: Turistički konsultant otkrio šta gosti uporno pokušavaju

Vreme čitanja: oko 1 min.

Potražnja za skupljim smeštajem je takođe opala

Foto: Shutterstock

U Hrvatskoj je do sada ostvareno više od 4,7 miliona poseta turista, što je 7 odsto više u odnosu na isti period prošle godine, a tu je i povećan broj noćenja za 5 odsto. Najposećeniji gradovi su Dubrovnik, Zagreb, Rovinj, Split i Poreč.

- Struktura gostiju se trenutno ne menja drastično, ali osećamo blagi pad potražnje za skupljim nekretninama, što znači da su gosti postali oprezni - rekao je za emisiju "Studio 4" turistički konsultant Đanino Sučić.

Kako je istakao, gosti su počeli da primenjuju direktan kontakt kako bi smanjili cenu smeštaja.

- Dolazi do anomalije, gosti koji pronađu objekat na onlajn platformama pokušavaju da se direktno jave i tako ostvare nešto bolju cenu, jer znaju da onlajn platforma zauzima veliki deo kolača u ovom poslu. Naši gosti su u ekonomskoj situaciji da i dalje vode računa o ceni - istakao je Đanino Sučić, prenosi Poslovni.

Nemački turisti su veoma značajni za Hrvatsku.

- Ne znamo kako će biti do kraja sezone, nemački turisti su ušli u recesiju, ili stagnaciju, a mi čekamo da vidimo kako će reagovati na našem tržištu. Oni su za nas veoma važno tržište emisija i sa njima moramo biti veoma oprezni. Oni su pokazatelj kako će se neka druga tržišta ponašati sledeće godine - rekao je Sučić.

(Telegraf Biznis)