Samo u prvoj nedelji akcije "Najbolja cena" promet proizvoda koji su na akciji porastao je za više od 80 odsto
Momirović podelio rezultate akcije
Ministar unutrašnje i spoljne trgovine Tomislav Momirović podelio je danas na društvenoj mreži Instagram prve rezultate akcije "Najbolja cena".
Kako je naveo, u prvoj nedelji akcije "Najbolja cena" promet proizvoda koji su na akciji porastao je za više od 80 odsto u odnosu na isti period pre ove akcije, a 12 odsto sveukupne kupovine u maloprodajnim objektima su činili proizvodi na akciji "Najbolja cena".
- Mislim da ovo jasno ukazuje da su ljudi dobro reagovali na akciju, da su ljudima proizvodi koji su na akciji "Najbolja cena" značajni i potrebni - rekao je ministar.
Dodao je da će nastaviti da se prati efekat ove akcije i joše jednom pozvaol građane da u više od 2.500 hiljade maloprodajnih objekata kupe proizvode po najboljim cenama.
(Telegraf Biznis)