Prodavačice obelodanile šta najviše mrze kada kupci urade: "Nema ništa gore od toga"

Vreme čitanja: oko 1 min.

Bivši prodavci, a neki i sadašnji rešili su da otkriju šta je to što veoma zameraju kupcima

Foto-Ilustracija: Shutterstock

U anketi upućemoj prodavcima, otkriveno je šta ih najviše nervira kod kupaca, a odgovori su se kretali od neugodnih situacija do komičnih anegdota.

Jedan prodavac je prepričao kako su mu kupci često prilazili sa čudnim pitanjima.

- Prošao je pored hrpe telefona i komponenti, a došao je da pita imamo li gajbu piva. Omiljena izjava mi je bila: 'Pff, ima u 'xy' to jeftinije.' Kao da me vređa što nije tu kupio, pa ne određujem ja cene, ćao! - ispričao je.

Jedna gospođa se osvrnula na neprijatnosti koje doživljava pri vraćanju kusura.

- Mrzim kad pružim ruku za kusur, a prodavačica mi baci novac na pult. Onda moram noktima pokušavati da iščeprkam kovanice koje su se zalepile za pult -komentarisala je korisnica društvene mreže.

Na to su se javile blagajnice koje su objasnile zašto to rade.

- Šef ti nije dao čak nijednu pauzu, dolaze ti razni ljudi, a ja ne želim da diram novčanice i to sve da utrpam u kasu. Nema ništa gore od toga- dodala je jedna prodavačica.

Muškarac koji je radio u maloj lokalnoj trgovini podelio je svoja iskustva.

- Uvek su dolazili lokalci po pivo, a ja sam samo punio frižider. 'Mali, dođi da mi doneseš hladno', govorili su. Bolje da pitaju nego da sami traže - napisao  je jedan korisnik.

Nekoliko blagajnica priznalo je da su izbacile reč "sitno" iz svog vokabulara, prenosi Dnevno.

- Kada su mi govorili 'imate li sitno', osećala sam se loše, pa sam od tada govorila 'imate li kovanica'. Ne mogu da verujem da se i dalje koriste takve fore" - ispričala je bivša prodavačica. U odgovoru na pitanje o sitnom novcu, često su dobijali odgovor: "Imam samo krupno."

Kakva su vaša iskustva?

(Telegraf Biznis)