Ova učesnica čuvenog kviza krije veliku tajnu: Otkrivamo sve o Jovanki koja je oduševila Srbiju

V. K.
Vreme čitanja: oko 3 min.

Foto: Mossart

Iako nije osvojila milionski iznos u kvizu "Želite li da postanete milioner", ova nesvakidašnja takmičarka osvojila je pažnju i srca ljudi širom Srbije svojom jedinstvenom pričom o hrabrosti, spoju prirode i umetnosti, posla i ljubavi.

Preduzetnica i kreativna umetnica Jovanka Todorović, je svojom vizijom spojila prirodu i estetiku kroz brend "Mossart" koji je pokrenula od nule. Nakon što se predstavila javnosti u popularnom kvizu, njena priča o mahovini kao umetnosti izazvala je veliko interesovanje.

U razgovoru za naš portal otkriva kako je od ideje stvorila prepoznatljiv brend i zašto zelene slike i zeleni zidovi osvajaju srca ljubitelja modernog enterijera ali i "tradicionalne" ljubitelje biljaka.

  • Kako ste došli na ideju da mahovinu pretvorite u umetnički brend?

Ideja je nastala 2020. godine, tokom perioda kada smo svi usled pandemije više vremena provodili kod kuće. Želela sam da unesem deo prirode u zatvorene prostore, ali na jedinstven i održiv način. Mahovina mi je uvek bila fascinantna jer ne zahteva održavanje zato što svu vlagu crpi iz vazduha, a istovremeno ima tu smirujuću energiju. Počela sam da stavljam mahovinu na različite podloge, da je kombinujem u različitim oblicima i tako su nastale prve slike i zidovi od mahovine. Tako je nastao "Mossart".

  • Šta se sve nalazi u ponudi vašeg brenda?

U "Mossartu" nastaju žive slike od mahovine, zeleni zidovi, unikatne saksije, satovi, ogledala i stolovi koji ispod stakla imaju prave male bašte. Svaki proizvod je ručno izrađen i prilagođen prostoru u kome se nalaziti. Cilj nam je da svaki enterijer pretvorimo u zelenu oazu koja odiše elegancijom i prirodnošću.

  • Koliko je teško započeti ovakav posao u Srbiji?

Početak nije bio lak jer je koncept bio relativno nov kod nas dok u svetu, u SAD i Japanu postoje kompanije koje rade već decenijama. Ljubav prema tome što radim, kao i podrška klijenata koji su prepoznali vrednost naših proizvoda, dali su mi motivaciju da nastavim. Danas se "Mossart" sve više prepoznaje kao sinonim za kvalitetne zelene dekoracije.

  • Koje su prednosti zelenih zidova i slika od mahovine?

Zeleni zidovi i slike od mahovine ne samo da oplemenjuju prostor vizuelno, već imaju i brojne praktične prednosti. Mahovina je prirodni izolator buke, reguliše vlažnost vazduha i ne zahteva održavanje poput zalivanja ili direktnog svetla. Savršeno se uklapa u moderne poslovne prostore, domove, hotele, kao i ugostiteljske objekte. Privlači pažnju u svakom prostoru gde je postavite i fascinira svojim zelenim nijansama.

  • Šta biste poručili onima koji žele da započnu sopstveni biznis?

Govorite više “Da, moguće je, nego ne, ne može” i nađite pouzdanog kolegu za vođenje finansija, zapravo nađite tim koji veruje u vaše snove. Sledite svoju ideju, čak i ako deluje nekada preteško i neisplativo. Trud i posvećenost se uvek isplate. Nije sramota krenuti od nule i učiti iz svojih grešaka. "Mossart" je nastao iz ljubavi i ideje, ali je uspeh došao tek kada sam počela da ulažem sve svoje vreme i energiju u posao. “Moja priča je dokaz da inovativna ideja, požrtvovan rad, dobar tim i ljubav prema onome što radite mogu tj. moraju dovesti do uspeha” poručuje Jovanka Todorović.

"Mossart", koji se nalazi u srcu Beograda, unosi zelenilo i umetnost u domove i poslovne prostore, a Jovankina vizija o lepšoj i zelenijoj budućnosti sve više osvaja tržište.

(Telegraf Biznis)