Šest poslovnih odluka koje bi trebalo da ostvarite do kraja 2019.

Tek jedan pogled na kalendar potvrđuje onu da vreme zaista brzo leti, jer još imamo utisak kao da smo juče uživali u prazničnim slavljima.

Početak drugog dela godine ujedno je i sjajan podsetnik da je sada pravo vreme da preostale mesece iskoristimo za ozbiljan pogled na naše ciljeve i postavljanje rezolucija koje ćemo kroz pomno isplanirane korake uskoro i ostvariti.

Kako bi ovu godinu prepunu predivnih uspomena i novih poznanstava završili u odličnom tonu, evo šest poslovnih ciljeva koji će 2019. godinu učiniti još uspešnijom i posebnijom.

Izađite iz zone komfora

Često, upravo zbog pozitivnih rezultata koje postižemo na radnom mestu, kreiramo provereni raspored koji ne dozvoljava izlazak iz komfor zone. Vreme je da to i promenimo. Razmislite koje bi vam dodatne veštine i te kako pomogle na radnom mestu – poput programiranja, grafičkog dizajna ili marketinga na društvenim mrežama i narednih šest meseci uložite u pristupačne ili besplatne kurseve koji će vam pomoći da napravite korak napred u razvoju karijere.

Proširite networking mrežu

Konferencije, after work druženja, radionice, seminari… sve su to poslovna događanja koja uz talas kreativnosti i inspiracije donose i nova poznanstva koja će vam doneti nove saradnje. Pokušajte svakako da poslovno druženje iskoristite za upoznavanje novih ljudi, a ako istih nema u vašoj blizini, vi organizujte jedno.

Preduzmite korke ka unapređenju

Priključite se novom projektu unutar kompanije u kojoj radite, dogovorite sastanak s nadređenima kako biste im rekli vaš cilj ili se prijavite za mentoring. Sve su to mali koraci koji će vam pomoći da budete korak bliže poziciji o kojoj sanjate.

Uspostavite saradnju sa “teškim” saradnicima

Verovatno i vi u kancelariji imate jednu osobu s kojom se teško sporazumevate ili imate poteškoće kada je u pitanju vaš timski rad. Kroz narednih nekoliko meseci pokušajte s njima započeti dijalog koji će naredne eventualne saradnje znatno okakšati.

Usavršite prezentacione veštine

Bez obzira na kojem mestu radite, strukturirano govorništvo i jasna prezentacija su veštine koje će vam trebati – kada predstavljate novi projekt, tražite povišicu, želite prodati određenu uslugu ili jednostavno, istaknuti se u timu. Trebalo bi da znate kako pravilno organizovati i iznositi sadržaj o nekoj temi na svima razumljiv način, ali i kako odgovoriti na neprijatna pitanja. Neka vam kao mentor posluže govori i prezentacije uspešnih menadžera koji su usavršili ovu veštinu, a koje možete pronaći online.

Čitajte poslovne knjige

Audio knjiga, knjiga s police drage koleginice ili novi naslov iz knjižare – svaki mesec pokušajte da naučite nešto novo o poslu kojim se bavite i dodatno se motivišite za sve #girlboss avanture koje vas čekaju.

VIDEO: Svet i Evropa su gladni automobilskih guma, a Japanci će ih hraniti iz Srbije

(Telegraf Biznis/Bonjour)