Ova Jutjub zvezda ima 6 godina i zaradu od 18 miliona dolara: U čemu je trik?

Anastasija Radzinskaja vodi čak 9 kanala koji ukupno beleže 117 miliona pretplatnika i 48 milijardi pregleda

Printskrin: Youtube/Nastya

Entertejment kompanija "Yoola" sarađuje sa jutjuberima širom sveta, među kojima je i šestogodišnja Anastasija Radzinskaja (Anastasia Radzinskaya), i od njihovih kanala pravi milionske imperije.

Jutjub kanali popularne Nastje, kojih ima 9, broje 117 miliona pretplatnikagenerišu 18 miliona dolara godišnje - prenosi Forbes, na osnovu svojih najnovijih podataka o zaradama preko Jutjuba.

"Yoola" joj je pomogla da razvije svoj internet biznis i zaradi ogroman novac od video sadržaja: od toga kako se druži sa tatom, koje trikove otkriva za Noć veštica, pa do toga kako se sređuje i slavi rođendan.

Svi njeni sadržaji, ukupno, imaju 48 milijardi pregleda, a trenutno zauzima treće mesto na listi najplaćenijih jutjubera.

Nastja je postala jedna od najbrže rastućih jutjubera na planeti, uz pomoć globalne strategije ove entertejment kompanije. Poseduje 4 "Diamond Play Buttons" nagrade, koje se dodeljuju za svaki jutjub kanal koji premaši 10 miliona pretplatnika (u njenom slučaju to su četiri od devet kanala).

Šestogodišnja Ruskinja pripada onim jutjuberima koji prave kanale za globalno tržište, odnosno koriste nekoliko jezika kako bi privukli simpatije. Pre samo godinu dana, Nastja se iz Rusije sa roditeljima doselila u SAD, a iako ima tako malo godina, govori ruski, engleski i španski. I drugi jezici su joj u planu.

Njeni najpopularniji, multijezički kanali su: Stacy Toys, na engleskom, sa 25,4 miliona pretplatnika, Like Nastya Vlog, na ruskom, sa 46,8 miliona pretplatnika, i Like Nastya, na engleskom i ruskom, sa 15,5 miliona pretplatnika.

Ejal Baumel, izvršni direktor kompanije "Yoola", kaže za Biznis Insajder da je tajna ove uspešne globalne strategije upravo u multijezičnosti, i dodaje da su oni pre Nastje sarađivali sa mnogim drugim jutjuberima iz Engleske, Nemačke, Rusije. Uspeh je bio zagarantovan.

Poznavanje više jezika vas upućuje na veći broj ljudi, odnosno tržišta, a sve to donosi više pregleda i novca. Multijezički jutjub kanali su trenutno, bez obzira na tematiku kojom se bave, najbrže rastući. Baumel kaže da je Anastasija Radzinskaja "bila savršen kandidat za ovu strategiju, jer je već govorila ruski i engleski, i pomalo španski".

Video: Mlade jutjuberke o stvarima koje im roditelji govore

(Telegraf Biznis)