Stigla nam je nova poslovna moda, i to iz Japana: Ovako izgleda idealan stajling za Zoom
Pidžama-odelo košta oko 95 dolara i uglavnom je reč o uniseks modelima
Taiči Ito je bio sa kolegama iz advertajzing agencije "Whatever Inc." na Zoom-u, radi brainstorming-a, kada je pomenuo kako njegovoj supruzi nije jasno zašto za virtuelni sastanak oblači odelo, kada se dalje od grudi ništa ne vidi na kameri.
Kolege su bile saglasne s tom dilemom, te im je Ito pokazao skicu novog odela-pidžame, ili bolje rečeno pidžame-odela, budući da je veći deo tog odevnog komada udoban i ležeran.
Kao što možete videti na fotografiji iznad, gornji deo je do pola u vidu košulje, dok je donji deo poput trenerke ili pidžame. Zoom sastanci su i dalje na snazi, i sva je prilika da će biti zastupljeni i nakon pandemije.
Zaista deluje pomalo suludo da neko u svojoj kući sedi "skockan" od glave do pete, u cipelama i odelu sa kravatom. Ovo rešenje koje je Ito osmislio moglo bi biti revolucionarno za radnike na daljinu.
Japanska kompanija je "odeću za rad od kuće", koju promoviše kao idealnu za Zoom, nazvala "WFH Jammies", a reč je o uniseks kombinacijama, uglavnom u beloj, plavoj i roze boji. Komad košta oko 95 dolara.
Tokom poslednjih godinu dana, pandemija je promenila modu širom sveta, zamagljujući granicu između rada i izležavanja kod kuće. Žene su takođe počele da nose efektne minđuše, dok na nogama imaju papuče.
U Japanu je posebno bilo važno naći "balans", zbog izražene poslovne etike i normi koje su striktnije nego na Zapadu. Neki tamošnji proizvođači odeće kažu da je krajnje vreme da "odeća za Zoom" bude i poslovna i udobna.
(Telegraf Biznis)