Pet jednostavnih načina da "zaradite" poverenje internet zajednice kao mladi preduzetnik
Možete pridobiti potencijalne kupce tako što ćete se strateški pozicionirati kao stručnjak u svojoj industriji
Da li vaš posao može da uspe bez "tona recenzija"? Kako piše Enterprenuer, odgovor je pozitivan, ali zahteva mnogo vremena.
Za početak, treba razumeti zašto su recenzije tako važne u poslovnom svetu. Naime, one vam pružaju "društveni dokaz", a posedovanje vidljivog dokaza poverenja zajednice u proizvod ili uslugu je ozbiljno moćno sredstvo.
Veliki, dobro etablirani brendovi troše milione na kampanje za prikupljanje detaljnih recenzija i prikazivanje visokih ocena potrošača kako bi smanjili neodlučnost o kupovini.
Kao mladi preduzetnik, verovatno nećete imati isti budžet, ali i dalje možete pridobiti potencijalne kupce tako što ćete se strateški pozicionirati kao stručnjak u svojoj industriji.
Ako uradite sve ispravno, možete stvoriti isti kredibilitet kao da ste godinama objavljivali recenzije. Ovo je pet načina da započnete svoj razvoj:
Pojavite se u nekom od podkasta
Jedna od najlakših stvari koje možete da uradite je da gostujete u podkastu. Javite se relevantnim podkastima i ne plašite se da ciljate visoko.
Neće svi prihvatiti vašu prijavu, ali to je u redu! Drugi sigurno hoće, jer za svako "ne", postoji "da" iza ugla.
Iskoristite svoja gostovanja kao priliku da dokažete potrošačima da ste pravi izbor.
Kontaktirajte medije
Pošaljite članak o temi do koje vam je stalo na relevantan blog, novinsku kuću ili publikaciju. Delite svoje članke, povežite ih na svoju veb lokaciju i uključite linkove do svojih društvenih platformi.
Svaki članak na koji ste doprineli ili na koji ste povezani će izgraditi vašu mogućnost pretraživanja na mreži. Vaš kredibilitet će se povećati kako se budete bolje rangirali na pretraživačima.
Otvorite Youtube kanal
Video je najbrže rastući oblik sadržaja koji se konzumira, a YouTube je drugi po veličini pretraživač iza Gugla. Napravite kanal sa jedinstvenim sadržajem da biste se istakli i lakše otkrili.
Ne samo da će vas gledaoci videti i čuti kako govorite kao stručnjak u svojoj oblasti, već će takođe uspostaviti snažnu vezu sa vama kao pojedincem. Prepreke se ruše video sadržajem, a pristupačnost će podstaći druge da veruju vama i vašem brendu.
Ovo će vam takođe pomoći da se pojavite u onlajn pretragama o vašim temama. Koristite ove video snimke u marketinškim materijalima da dobijete preglede i pretplatnike. Pratioci često postaju lojalni kupci.
Pokažite nedavna dostignuća
Kao mladi preduzetnik, konstantno učite, rastete i činite sve što možete da ostanete na čelu svoje industrije. Bilo da se radi o pohađanju kurseva, sticanju sertifikata ili bilo koje druge akreditive, koristite te zarađene kredite kao polugu da dokažete svoj kredibilitet.
Vidljivi dokazi vaših dostignuća pružaju garanciju da su pojedinci na pravom mestu, odnosno da mogu da uče i kupuju od nekoga od poverenja i sa znanjem.
Kreirajte svoj sajt
Imati veb lokaciju je ključno. Služi kao zbirka vaših dostignuća i kao referentna tačka za vašu ciljnu publiku da sazna više o tome ko ste, čime se bavite i zašto bi trebalo da im stane do vašeg brenda.
Istaknite podkaste na kojima ste bili kao gost, istaknite članke u kojima ste dali vredne informacije, izložite svoj video sadržaj i navedite svoja nedavna dostignuća.
Bilo da uključuje vaše kontakt informacije, obrazac za kontakt, vezu za zakazivanje ili dugme za kupovinu, ovo je mesto gde će vaša publika otići da se poveže i kontaktira vas.
Ovo je takođe mesto gde ćete vremenom početi da prikupljate recenzije, koje će delovati kao dodatni društveni dokaz u pomaganju potrošačima da donesu konačnu odluku da vas izaberu iznad drugih.
(Telegraf Biznis)