Airbnb na Olimpijadi: Šta će to promeniti osim uslova smeštaja sportista?

Organizacija Olimpijade će ubuduće zbog ovoga za gradove-domaćine biti nešto jeftinija

Foto: AP/Tanjug

Platforma za iznajmljivanje nekretnina Airbnb sklopio je prvo sponzorstvo od svog osnivanja i obavezao se da će sponzorisati Olimpijske igre narednih pet godina.

Finansijski detalji nisu otkriveni, ali se u medijima pominje iznos od 500 miliona dolara. Time Airbnb namerava da iskoristi marketinšku snagu Olimpijade na pet ključnih tržišta.

Kako je objavio, Airbnb se pridružio globalnom sponzorskom programu Međunarodnog olimpijskog odbora (IOC), elitnom popisu na kome su i Koka- Kola, Tojota i Alibaba. Ugovor o sponzorstvu traje do 2028. godine, a uključuje pet zimskih i letnjih Olimpijada, od Tokija iduće godine do Pekinga, Pariza, Milana i Los Anđelesa.

Tih pet gradova su ujedno među najvećim Airbnb-ovim tržištima. Prema tvrdnjama izvora, sponzorstvo teško 500 miliona dolara uključuje isplatu u gotovini, ali i vrednost usluga koje će Airbnb pružiti, poput besplatnog smeštaja za sportiste i posetioce.

Time će organizacija Olimpijade za gradove-domaćine biti nešto jeftinija. Naime, pripreme za Igre neretko uključuju i gradnju dodatnih hotelskih kapaciteta za smeštaj.

Ipak, to ne znači da će smeštaj takmičara u Olimpijskom selu biti zamenjen smeštajem preko Airbnb-a.

(Telegraf Biznis)