Beograđanka kupila TV za 3.000 dinara, ispostavilo se da košta 300.000: Koga Zakon štiti, prodavca ili kupca?

M. P.
Vreme čitanja: oko 1 min.

Zbog dve nule manje nastao je ogroman nesporazum

Foto-kolaž: Unsplash/Glenn Carstens-Peters, Shutterstock

Odgovor je: I jednog i drugog. No, krenimo redom. Beograđanka je prilikom potrage za televizorom, na sajtu jednog poznatog brenda u Srbiji, naišla na ponudu koja se ne odbija: novi tv za 3.000 dinara. Odlučila je da ga kupi onlajn i odmah uplati novac, uredno joj je stigla potvrda na mejl, kao i račun, a onda je nakon par dana umesto televizora na adresu usledio poziv. Ipostavilo se da televizor ne košta 3.000 dinara već 300.000 dinara. Zbog dve nule manje nastao je ogroman nesporazum.

Sada, Beograđanku zanima da li ima pravo da zahteva da joj se televizor dostavi po ceni od 3.000 dinara s obzirom na to da je ta cena stajala na sajtu kada je pristala na kupovinu, a i dobila je potvrdu da je uplata izvršena te da se čeka još samo isporuka.

Odgovor smo potražili u Udruženju za zaštitu potrošača Efektiva. Rečeno nam je da je u ovom slučaju jednostavno napravljena greška i da Zakon štiti kako prodavca tako i potrošača.

To znači da će žena dobiti svoj novac nazad, a prodavac ima pravo da otkaže prodaju.

S obzirom na to da će novac Beograđanki biti vraćen, kao i da je došlo do nenamerne greške, ona nema nikakvu štetu te ujedno nema na šta da se žali rečeno je iz Efektive za Telegraf Biznis.

(Telegraf Biznis)