• 0

Daniel Akerman meri sreću radnika u kompanijama: Ovako će izgledati Balkan u narednih 5 godina

Naš današnji gost je Daniel Akerman, preduzetnik i inovator, i radi na nečemu što je postalo prirotitet sadašnjice a to je da meri raspoloženje i zadovoljstvo radnika

  • 0

U novoj epizodi podcasta "Kako si na poslu" razgovaramo o tome kako da merite sreću svojih radnika i kako da ih zadržite u kompaniji reagovanjem na vreme.

Ovo je mesto gde razgovaramo o tome kako da budemo srećni i zdravi na poslu bez obzira na to gde i šta radimo. Cilj nam je da više govorimo o tome koliko je važno da budemo dobro dok radimo i da damo konkretne i korisne predloge kako da održimo fizičko i psihičko zdravlje.

Naš današnji gost je Daniel Akerman, preduzetnik i inovator, i radi na nečemu što je postalo prirotitet sadašnjice a to je da meri raspoloženje i zadovoljstvo radnika.

Danas nije teško naći posao, već dobrog radnika je rečenica koja se čuje svuda u svetu. Zbog toga je rad na zadovoljstvu zaposlenih važan i za kompaniju, njen tim, ali i tržište uopšte. Kompanije danas konačno i rade na tome da se više brinu o svojim radnicima, kao i tome kako se osećaju na poslu.

"Dobro da je došao barem sada, no došao je prekasno i prenaglo. Jako veliki broj kompanija ima ozbiljnih problema s privlačenjem ljudi, kao i sa zadržavanjem. Kompanije su potpuno nespremne te trpe veliku štetu", kaže Ackermann koji je CEO kompanije Degordian.

Prema njegovim rečima, pokazalo se da su radnici danas često nezadovoljni zbog plate, bilo da su na pozicijama niže stručne spreme, ili više, ali da su u poslednje vreme tu i drugi faktori.

Njegova kompanja napravila je i rešenje koje može da pomogne i radnicima i poslodavcima na tom polju.

Takođe, sa njim razgovaramo i o velikoj ostavci, odnosno kako se može rešiti problem problem poslodavaca da zadrže radnike. Daniel se osvrnuo i na definiciju employer brandinga, odnosno, toga koliko je on važan.

Priča nam o tome kako se odnos radnika i poslodavca reflektuje dalje na tržište, ali i kako izgledaju kancelarije budućnosti.

Poznati CEO govori i o tome kakav će biti odnos radnik - poslodavac na Balkanu u narednih 5 godina.

Daje i svoje poslovne lekcije koje je naučio na teži način.

Celu epizodu pogledajte na početku teksta.

Pratite "Kako si na poslu" podcast i na Youtube, Spotifaj, Epl i Gugl platformama:

RSS i Google: Kako si na poslu

Spotifaj

(Telegraf Biznis)

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Eur: <% exchange.eur %>
  • Usd: <% exchange.usd %>