≫
Kruna Gavović: "Zaposleni treba da ima tretman kao klijent, a to je - najbolji"
≫
Naš današnji gost je Kruna Gavović. Ona je diplomirani pravnik i licencirani medijator u oblasti radnih odnosa i pregovaranja. Radi u kompaniji koja je vodeća u Evropi u oblasti lin siks sigma edukacije. Konsultant je u oblasti kojoj svi težimo - balansu između zivota i posla
Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Djole
Prema zaposlenima se treba ponašati onako kako zaslužuju a to zavisi samo od samih zaposlenih. Ko je lud da se ponaša najbolje prema nekome ko to ne zaslužuje tj ne trudi se, ne pokušava ništa,zabusava itd. Ko je vredan i radan prema njemu se treba ophoditi kako treba tj najbolje moguće ali ne prema svima. Mora se imati neki kriterijum nisu svi isti pa čak i ako trenutno rade za istu platu na istom poslu.