Neko nekog pravi ludim. Pomnožite snagu u KW i broj mesta za punjenje puta broj "pumpi " potrebnih za snabdevanje dolazimo do cifre da kompletna naša elektroprivreda treba da proizvodi struju za elektromobile. A kući sedi uz sveću. Normalno automobili ne zagadjuju ali termoelektrane, proizvodnja baterija, otpad .... živeli dok je naroda biće i šišanja
Koliko koštaju baterije posle 200 - 250 hiljada pređenih kilometara, recite narodu koliko koštaju, recite kolika je cena brzog punjenja na ovim stanicama koje pominjete, i za koga pravite kad 80% građana ne može to sebi da priušti, pa se postavlja pitanje za koga se to pravi? Narodu će te zabraniti da voze na benzin da bi vi naterali te iste da kupuju skupe el. automobile, tobož zbog zagađenja. A taj isti auto prave na fosilna goriva, te iste baterije spadaju u opasne i zapaljive materije. Mi nismo napravili ni postrojenja za spaljivanje đubreta sa deponija, a šta će sa grobljem litijumskih baterija.
Miša
Neko nekog pravi ludim. Pomnožite snagu u KW i broj mesta za punjenje puta broj "pumpi " potrebnih za snabdevanje dolazimo do cifre da kompletna naša elektroprivreda treba da proizvodi struju za elektromobile. A kući sedi uz sveću. Normalno automobili ne zagadjuju ali termoelektrane, proizvodnja baterija, otpad .... živeli dok je naroda biće i šišanja
Podelite komentar
Nes
Koliko koštaju baterije posle 200 - 250 hiljada pređenih kilometara, recite narodu koliko koštaju, recite kolika je cena brzog punjenja na ovim stanicama koje pominjete, i za koga pravite kad 80% građana ne može to sebi da priušti, pa se postavlja pitanje za koga se to pravi? Narodu će te zabraniti da voze na benzin da bi vi naterali te iste da kupuju skupe el. automobile, tobož zbog zagađenja. A taj isti auto prave na fosilna goriva, te iste baterije spadaju u opasne i zapaljive materije. Mi nismo napravili ni postrojenja za spaljivanje đubreta sa deponija, a šta će sa grobljem litijumskih baterija.
Podelite komentar