Milan na vožnju po Beogradu troši do 5.000 dinara mesečno: Otkrio nam je svoju tajnu
Registracija vozila mu je između 200 i 300 evra
Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Lol
Čestitam Milane, lepo zarađuješ kad si mogao da kupiš ta vozila, a znaš li koliko elektrike potrošiš i koliko je uglja za to sagoreno?
mioljub antonijevic
Trosi 5000din tako sto laze. A struja oko 60% iz uglja po svetu a kod nas i do 75%. Znaci zagadjuje isto ili vise nego na benzin i dizel. A kod kuce ce malo sutra da napuni za 30 minuta 30Kw bateriju. To znaci da mora da ima punjac od 60kw sto dodje blizu 100A. A toliko nema ni jedna kucna instalacija. Vecinom limitatori na 16-25A. Pa neka svak izracuna sa 3x16 A a sve ostalo da isklicu koliko je to kw i koliko sati treba da se napuni.
Pozdrav
I ja trošim 5iljada sipam za toliko i vozim dokle ide.