Nefa ispunila obećanje: Svi koji nisu dobili nameštaj nek se jave
Nefa počinje sa prikupljanjem podataka o kupcima koji su platili, a nisu dobili nameštaj
Kompanija Nefa nameštaj, ispunila je obećanje od petka i otvorila njen kol centar.
Kako ta kompanija navodi u saopštenju na njenoj internet stranici, Nefa počinje sa prikupljanjem podataka o kupcima koji su platili, a nisu dobili nameštaj.
- Zbog događaja u poslednjim danima poslovanja Nefe, moramo obnoviti podatke kako bismo bili sigurni da će svi kupci biti evidentirani. Prikupljanje podataka će trajati do kraja ove nedelje - navode iz Nefe.
Kupci se mogu javiti na telefon +381 612 031 458, a iz kompanije naglašavaju da će zbog očekivanog velikog broja poziva broj verovatno povremeno biti zauzet. Zato pozivaju kupce da im, radi što brže obrade informacija, putem SMS-a na navedeni broj ili mejlom na adresu nefa.info.eu@gmail.com.
(Telegraf Biznis)
Video: Ovako do detalja izgleda rušenje nekada čuvenog hotela: Zbogom Jugoslavijo
Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.