≫
Oči avio-sveta uprte u Srbiju: MTU gradi fabriku u Novoj Pazovi, niče i vazduhoplovni klaster (FOTO)
≫
Prisustvo ovog svetskog giganta na srpskom tržištu biti ključno za kreiranje nacionalnog vazduhoplovnog klastera
Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Rade Jovanović
Nadam se da neko vodi računa o tome, šteo se sve ozbiljnije strane investicije, odvijaju severno od Save i Dunava.(Dobanovci, Šimanovci,Ruma , dve Pazove, Inđija, Novi Sad, Pančevo, Zrenjanin itd). Južno, zapadno i istočno, uglavnom tanke Turske, Bugarske i Korejske firme. Bio bi srećan, da nisam u pravu.