Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
W
Malo zvuči neverovatno da aerodrom Tivat u 24h može da primi 56 aviona! Izračunajte sami i pogledajte karakteristike aerodroma. Ako vam se to čini realnim,onda svaka čast!
Dule
Da, zato avion Air Serbia za Bgd u nedelju kasnio 2 sata i jos malo pride , zakasnih za let za Geteborg. Umesto u 16 h stigao u 18.28h Uzeo prtljag i trci na let u 19.05. Naravno, ostah ispred. Odem na reklamacije - da pitam za novu kartu, let, prenociste. Njihovom greskom zakasnio a imao 3 sata extra planirana. Nije bio povezan let. Kazu zbog toga ne moze . Uzeo sam kartu na licni rizik. Sa 3 sata extra izmedju letova. I kupih novu kartu za utorak , pa hotel. A njihova krivica ??? Ma jok! To ne postoji u njihovom recniku.Prosto, uzmu novac za kartu i ne dodju na vreme, kriv je kupac tj putnik! Srbijo medju sljivama.
Evo i vas
će Vanci da kupi, samo tako nastavite da se samoreklamirate....