Komšije su lansirale Clio 5, ali u tome ima nešto važnije što bi trebalo da nas zanima

Proizvodnju novog modela Reno Clio Vlada Slovenije pomogla je sa 6 miliona evra. Sa modelom pete generacije lansirali su i lekciju koji bi drugi trebalo da prouče

Na našim putevima danas se vozi mnogo novih "clio" automobila, ali još uvek i dosta kultnih “četvorki” čija je proizvodnja prestala 1992. godine.

Iz slovenačke fabrike prvi je iz pogona izašao legendarni Reno 4, daleke 1973. godine.

Danas, Reno ima novog "clia". Naime, slovenаčki proizvođač automobila Revoz iz Novog Mesta, u vlasništvu Renoa, počeo je da proizvodi novi model Clio 5 nakon ulaganja od 90 miliona evra.

Novi Clio za Sloveniju je važniji od prethodnih modela, jer će se u Revozu proizvoditi od početka i oni neće imati status pomoćne fabrike.

Ovaj automobil izazvao je ogromnu pažnju još kada je najavljeno da će se početi proizvodnja. Pre svega jer je konstruisan na potpuno novoj mehaničkoj platformi.

Vlada je pomogla realizaciju projekta subvencijama od šest miliona evra. I one će se državi višestruko isplatiti, procenjuju.

Procenjuje se da će Revoz za nešto više od tri godine doprineti samo porezima i doprinosima za plaćanje više od 14 miliona evra, dok se očekuje da će ukupni spoljni učinci investicijskog projekta za zemlju dostići dobrih 834 miliona evra.

Pitanje koje se nameće jeste, da li možemo da prepišemo uspešan recept komšija, posebno, zbog činjenice da nama ove godine ističe desetogodišnji ugovor sa Fijatom, a da smo se zadržali na modelu prve generacije našeg "fiće".

Da nam se ne kotrlja uskoro novi model svedoči i činjenica da će radnici u kragujevačkoj fabrici u narednim mesecima dolaziti na posao "po potrebi".

(Telegraf Biznis)

Tagovi: autofabrika, autoindustrija, clio 5, Fijat, Reno, reno clio, revoz, Slovenija

Pogledajte sve vesti u poslednja 24 sata

Komentari (2)
Poređaj komentare:
  • K
    Komšije?

    Komšije?? Komšije????

  • B
    boban

    Ovako se razmišlja i ostvaruje biznis za državu