≫ 

Električni trotineti: Kako je omiljena igračka postala revolucija koja vam u Beogradu štedi i 500 €

 ≫ 

Ljudi širom sveta svakog dana imaju isto pitanje - kako se prevesti od tačke A do tačke B koristeći saobraćajnu infrastrukturu koja je zbog ograničenih kapaciteta na ivici kolapsa

Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Odgovor na komentar korisnika Nenad
Ime je obavezno
E-mail adresa je obavezna
E-mail adresa nije ispravna
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • 30 na sat

    24. jul 2019 | 18:40

    Po trotoaru,povrede u najavi i to teške!

  • Nenad

    23. jul 2019 | 02:11

    Samo nek zazivi ovo u Srbiji , pa cete da vodite kako nasa drzava odmah uvodi registraciju, poreze, tehnicki

  • Nenad

    22. jul 2019 | 20:20

    Samo da se ne mrda guica... Bicikl je deset puta zdraviji!