To je rezultat: Zaradiće od reklame na OI više od milijardu dolara
NBCU je saopštio da je interesovanje za prodaju reklama za Olimpijske igre u Tokiju 2020. "značajno“ porasla u odnosu na Olimpijadu u Riju
Foto: Pixabay
Američka televizijska mreža En-bi-si univerzal NBCU, očekuje da će "osvojiti" mnogo više od 1, 2 milijarde dolara na oglasima tokom Olimpijskih igara 2020. u Tokiju.
Letnje igre Rio 2016 su privukle 1,2 milijarde dolara preko oglašavanja, a Dan Lovinger, izvršni potpredsednik za prodaju oglasa u NBC Sportskoj grupi, izjavio je da kompanija "snažno oseća" da će nadmašiti tu cifru u Tokiju.
- I u dolarima, i u procentima, blizu smo tog cilja, a očekujemo i da ćemo ga prevazići - rekao je Lovinger.
Povećanje cena je “u skladu sa našim očekivanjima” i “vozi nas ka profitabilnosti”, rekao je on.
Lovinger je rekao da su oglašivači zainteresovani za jedinstvene oglase i da stižu do ponude Olimpijade. Olimpijada nudi bezbedan sadržaj brenda, što je važno oglašivačima, rekao je on.
- Igre ostaju jedno od retkih mesta gde se porodice i grupe okupljaju kako bi gledale nešto i družile se u isto vreme. U svetu u kojem je fragmentacija medija uobičajena, ima vrlo malo mesta za masovnije razmere slanja poruka, a Olimpijada je na vrhu te vrlo kratke liste - rekao je on.
Veliki olimpijski sponzori su spremni da više potroše u oglašavanje za Tokio 2020, dodaje on. Reč je o automobilskim kompanijama, turističkim agencijama, proizvođačima pića, IT kompanijama i onima koje pružaju finansijske usluge.
On je rekao da bi neke nove kompanije koje su direktno povezane sa potrošačima mogle postati olimpijski oglašivači.
U narednim nedeljama, rukovodioci NBCU će otići u Tokio da vide da li neke kompanije koje se tamo nalaze i koje obično ne oglašavaju u SAD-u mogu biti zainteresovane za kupovinu reklama tokom igara.
NBCU ima i svoju analitiku, poznatu kao TAD, tako će učinak odnosno efekat oglasa biti jasan. Mreža će inače, emitovati više od 7.000 sati olimpijskih događaja.
(Telegraf Biznis)
Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.