"Reno" u problemu, vozači sve manje kupuju njihove automobile, pa se i zarada strmoglavila
Pad dobiti je i posledica pada zarade partnerske kompanije "Nisan"
Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
stvarno?
mishljenja su podeljena i tako treba da bude. ja imam lagunu 2.0dci 173 ks, zena vozi avensis 2.2 d4d 177ks i imamo bmw 3 shnizer 200 ks. neku razliku u kvalitetu nisam primetio. servisiranje je redovno. sva tri auta imaju dovoljno snage da na putu mogu kad hocu i gde hocu. udobnost kod renoa je mnogo veca nego kod ova druga dva. potroshnja je manja . servisiranje i odrzavanje je jeftinije. a shto se tiche motora samog. imam utisak da je reno elastichniji. posle 1000 km u komadu imam utisak da i bmw i toyota izgube po malo snage dok mi je reno nekako zivlji po gasu. ja sigurno necu podici zaradu renou ali je moj sledeci auto definitivno sa 2.0 dci motorom. u srbiji se udomacilo ,, samo nemac,, po mogucstvu golf 2 ili 1.9 diesel. vecina ce kupiti 20 god starog nemca umesto 10 god mladjeg renoa.danas chak i benzinci prelaze 500 000 km bez problema. tako da je naj bolje za svakog da vidi za shta mu treba auto. koja ce mu biti namena i koliko ce koshtati odrzavanje. reno ce mu biti uvek naj jeftinija opcija. sigurnost i udobnost u toj ceni nece naci ni kod jednog drugog proizvodjacha . a vec 20 god. sam po evropskim putevima, do sad ne videh renoa da stoji na zaustavnoj traci. ovo je moje iskustvo posle 9 reno vozila u vlasnishtvu. a vi narode kupite golfa 2 ili bmw kockicu . nemac je to.
Nn
Jeste da je opsti kvalitet nemaca bolji, ali sto se tice udobnosti i uzitka u voznji tu francuzima nisu ni do kolena (barem sto se tice srednje klase automobila).
Nole
A koštaju u pm.