Država daje od 2.000 do 3.000 evra u zamenu starih automobile za nove

 ≫ 

Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Odgovor na komentar korisnika Goran
Ime je obavezno
E-mail adresa je obavezna
E-mail adresa nije ispravna
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • Goran

    31. jul 2019 | 21:29

    Nemacka ima subvencije za stare automobile i vaze za sve a ovde na balkanu prepisu zakon kao da bude evropski ali obavezno nesto izostave ako neko hoce da kupi nov auto treba da ima subvenciju bez obzira na cenu nazalos za devedeset posto nas je to samo san

  • Cvrle

    31. jul 2019 | 20:13

    Dok je u drugim drzavama sve regulisano vezano za automobile kod nas je usvojen zakon da ne mozes uvezes auto ako broj motora na bloku nije citljiv ili ako je korozija na njemu.Pa to je potrosni materijal i umesto da se zakonom regulise da u saobracajnoj dozvoli ni ne treba da ima broj motora kao u svim zemljama EU mi moramo uvek da' kaskamo".

  • Igor

    31. jul 2019 | 18:58

    Pa tako i treba da se subvencionise prelazak tj ugradnja tng ili cng uredjaja jer ako im je zaista stalo do ekologije onda trebaju to i da nagradjuju, a ne da se jos duplira cena atesta! Jer svako zna da najmanju emisiju co2 izbacuju motori sa pogonom na tng i cng