Električna vozila se kotrljaju nizbrdo, prvi pad prodaje za dve godine

Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Odgovor na komentar korisnika ma
Ime je obavezno
E-mail adresa je obavezna
E-mail adresa nije ispravna
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • Elektro-vozač

    17. avgust 2019 | 14:43

    Cena samih električnih kola još uvek dosta zavisi od cene baterija, međutim više ne samo da nisu skuplja od zastarelih već su ukupni troškovi, kola + energija (struja ili gorivo) i održavanje značajno manji. Svako ko priča drugačije ili ne vozi (pa su svaka kola skupa onda jer se ne koriste) ili nije ni imao volje da se uputi ili aktivno laže.

  • ma

    12. avgust 2019 | 14:43

    Pa odvalili sa nenormalnim cijenama. Treba da dadnes i nogu i ruku da ih kupis. Ma bjeziii