Žena domaćica i nesposobni očevi: Zašto je Velika Britanija zabranila reklame za Volkswagen i sir?
Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Ena
A kako bi reagovali da je reklama sa dva muskarca i beba u kolicima ???Da se beba pita ko je mama a ko tata i uopste ko je rodio ??To je realnost u danasnjem svetu!
Bobi
Prolupali načisto, a posledice će tek osetiti.
Ana
Pa veliki broj je nesposoban za odgoj dece i muskaraca i zena,zato nam je omladina i nevaspitana,ne mislim generalno,ali....