≫ 

Kad trgovac ne mora da vam vrati novac?

 ≫ 

Postoje dve očigledne situacije kada nemate pravo da tražite vaš novac nazad

Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Odgovor na komentar korisnika Strsljen
Ime je obavezno
E-mail adresa je obavezna
E-mail adresa nije ispravna
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • SasaS

    02. septembar 2019 | 19:57

    Zašto je problem vratiti robu, stvarno je kod nas glupo takvo ponašanje trgovaca. Zašto se ne ugledamo na Evropu gde je to stvarno prosto. Zameniš i niko te ništa ne pita. Za aparate sve ima garanciju 2 godine minimum a za sitne fen, mikser odma ti daju novi, nema čekaj popravku i ostale glupe izgovore. Samo mi volimo sebi i drugima da komplikujemo život.

  • Rola

    02. septembar 2019 | 19:14

    Kod nas trgovci ne vraćaju novac niti vrše zamenu bez obzira dali je nešto ispravno ili nije. Primera radi kupio sam DTB2 i istog dana ustanovio da uredjaj ne radi vratio sam se u prodavnici tražio drugi nisu mi dali već da čekam dok uredjaj poprave u servisu. Zvao sam servis i pitao zašto mi ne daju novac ili drugi uredjj rekli mi da je to tako i drukčije ne može. Pitao sam onda zašto se priča da kupac im pravo da uzme drugi uredjaj odgovorilimi da jeste u priči tako ali u praksi to nije. Zato molim vas prestanite sa pričama za malu decu kod nas se ne poštuju mnogo veći zakoni a kamoli zakon pri kupovini. Sada vas molim da mi niko ne objašnjava gde sve mogu da se obratim jer dok to sve uradim prodje više od mesec dana i opet ništa.

  • Stručnjak

    02. septembar 2019 | 19:04

    Moram demantovati NOPS, jer samo stvara zabunu kod potrošača. U Zakonu o zaštiti potrošača član 52 je izričito napisano da kupac u prvih 6 meseci od kupovine ima pravo na povratak novca ako se desi da dođe do kvara. A popravka ili zamena može samo uz pristanak kupca.