≫ 

Kad trgovac ne mora da vam vrati novac?

 ≫ 

Postoje dve očigledne situacije kada nemate pravo da tražite vaš novac nazad

Komentari

  • SasaS

    2. septembar 2019 | 19:57

    Zašto je problem vratiti robu, stvarno je kod nas glupo takvo ponašanje trgovaca. Zašto se ne ugledamo na Evropu gde je to stvarno prosto. Zameniš i niko te ništa ne pita. Za aparate sve ima garanciju 2 godine minimum a za sitne fen, mikser odma ti daju novi, nema čekaj popravku i ostale glupe izgovore. Samo mi volimo sebi i drugima da komplikujemo život.

  • Rola

    2. septembar 2019 | 19:14

    Kod nas trgovci ne vraćaju novac niti vrše zamenu bez obzira dali je nešto ispravno ili nije. Primera radi kupio sam DTB2 i istog dana ustanovio da uredjaj ne radi vratio sam se u prodavnici tražio drugi nisu mi dali već da čekam dok uredjaj poprave u servisu. Zvao sam servis i pitao zašto mi ne daju novac ili drugi uredjj rekli mi da je to tako i drukčije ne može. Pitao sam onda zašto se priča da kupac im pravo da uzme drugi uredjaj odgovorilimi da jeste u priči tako ali u praksi to nije. Zato molim vas prestanite sa pričama za malu decu kod nas se ne poštuju mnogo veći zakoni a kamoli zakon pri kupovini. Sada vas molim da mi niko ne objašnjava gde sve mogu da se obratim jer dok to sve uradim prodje više od mesec dana i opet ništa.

  • Stručnjak

    2. septembar 2019 | 19:04

    Moram demantovati NOPS, jer samo stvara zabunu kod potrošača. U Zakonu o zaštiti potrošača član 52 je izričito napisano da kupac u prvih 6 meseci od kupovine ima pravo na povratak novca ako se desi da dođe do kvara. A popravka ili zamena može samo uz pristanak kupca.

  • Đura

    2. septembar 2019 | 18:26

    Zbog preopterećenosti posla i nedostatka radne snage slučajno greškom nije prekodiran losos kotlet i potrošač,gospođa u skupoj bundi nije htela da to toleriše već je tražila da joj daju po toj ceni, pa je prodavac morao da joj nadoknadi.Ona jeste u pravu,ali treba i razumeti da ko radi taj i greši.U pravu je, ali što se tiče njenog karaktera mislim da je sitna duša.Ja da primetim to samo bih upozorio da sledeći put paze, ali ne bih tražio da nadoknade jer znam da će to neko platiti,ionako su plate bedne i ponavljam nema dovoljno zaposlenih jer upravo zbog toga beže.

  • Strsljen

    2. septembar 2019 | 18:21

    Kod nas kupe stvar, malo je nose, pa je vrate :)

  • Hari

    2. septembar 2019 | 17:52

    U Americi vracas sve bez obaveze da obrazlozis zasto vracas...

    • 2. septembar 2019 | 18:32

      Srdjan

      @Hari

      Jeste ali je zivot ispunjen i brz pa se ljudi vecinom i ne bave majcom koju su kupili nego gledaju da uzivaju u zivotu. Ovde kad kupi preslisava se jos mesec dana jel trebo il nije jel to vredi il ne vredi... Tako da na kraju ispadne da procentualno izrazeno vise vracaju u Srbiji.